جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کیت کانسپت

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 827104
توجه به لباس های فوتبالی در سال های اخیر باعث شده تا طراح های علاقه مند به این رشته لباس های زیبایی رو برای تیم های معروف کار کنن. در دنیای فوتبال به این ها طرح های کانسپت میگن اما موضوع اینه که طرح کانسپت در واقعیت یه چیز دیگه هست.

 
حالا شاید بگید پس کیت کانسپت چیه؟
کانسپت در طراحی به عنوان یک طرح اولیه و یا الهام بخش برای کار نهایی ازش یاد میشه. زمانی که یک نور یا الهام برای طراح نمود پیدا میکنه معمولا اون رو تصویر سازی میکنه و اگر بر اساس اون یک محصول تولید بشه اون رو کیت کانسپت میگن. قبلا زیاد دیدیم که یک طرح به عنوان کانسپت بیرون میومد و بعد از رونمایی و معرفی رسمی شاهد این بودیم که با کیت کانسپت کمی تفاوت داره که برای نمونه میتونیم آلمان دوم جام جهانی 2022 رو نام ببریم.

طبق گفته های بالا مشخص شد که در دنیای فوتبال گاهی از کلمه ی کانسپت درست استفاده میشه ولی بیشتر مواقع به لباس هایی که طرح های متفرقه دارن و لوگوی تیم روشون خورده، میگن کیت کانسپت. لباس کانسپت هیچ محدودیتی نداره و طراح هرطور صلاح بدونه اون رو جذاب تر میکنه تا جایی که گاها میبینیم یک کیت کانسپت استقبال بیشتری نسبت به لباس اصلی داره. خوبی دیگه ی کانسپت ها اینه که برای هیچ سالی نیستن پس از دور خارج نمیشن و همیشه تازگی دارن.

با توجه به توضیحات داده شده کیت های کانسپت بعضی مواقع جزء پرفروش ترین لباس های فوتبال شدن که این اتفاق برای بعضی لباس ها میتونه دائمی یا مقطعی باشه.

در ادامه میخوایم چندتا از کیت های زیبای کانسپت که استقبال ازشون زیاد بوده رو باهم ببینیم.
 
کیت کانسپت پاریسن ژرمن
لباس کانسپت پاریس با برند نایک به زیبایی طراحی شده. زمینه آبی کمرنگ که برای پاریس تاحالا استفاده نشده خیلی این لباس رو دلنشین و زیبا کرده. طرح موج های خروشان دریا با رنگ سفید سراسر لباس کار شده که این لباس رو خیلی خاص و جذاب کرده. استفاده از رنگ قرمز برای دور یقه و دور نایک باعث شده لباس از یکنواختی خارج و چشم نواز تر بشه.
 
کیت کانسپت بارسلونا
لباس کانسپت بارسلونا ترکیب شده از دو رنگ زیبای نارنجی و اّبی که برای زمینه هستن و روی آنها طرح گرافیکی زیبایی کار شده. به جرات میتونیم بگیم استقبال از این لباس از لباس های اصلی بیشتر بوده. برای طراحی یقه و سرآستین ها از کیت دوم فصل 2021 الهام گرفته شده. در مجموع یک لباس چشم نواز و فوق العاده خلق شده.
 
کیت کانسپت رئال مادرید
لباس کانسپت رئال مادرید ما رو یاد لباس سوم 2014 میندازه. این لباس یک طرح چینی داره و یک اژدها روی لباس هست که پشت و جلو تابیده شده. یقه ی لباس پولوشرتی هست و دو دکمه داره که اونم خیلی تنخور این لباس رو عالی کرده. زمینه سفید، بدنه ی اژدها سرمه ای و سر اژدها خاکستری هست. لوگوی این لباس خیلی شکیل و متفاوته و از دو رنگ تخم مرغی و سرمه ای کار شده. این لباس به محض رونمایی مورد استقبال زیادی قرار گرفت و میتونیم بگیم حتی از لباس اول این تیم هم محبوب تر شده.
 
کیت کانسپت برزیل
ترکیب طرح های برگ که حالت پاییزی داره با لوگوی زیبای برزیل یک ترکیب زیبا و جذاب رو خلق کرده. این کیت بدون شک یکی از خاص ترین ها شده که الهام گرفته شده از جنگل های آمازون بوده. برند نایک با رنگ زرد توی برگ ها محو شده. این لباس با وجود طراحی شلوغ همه پسند هست و رنگ هاش چشم رو اذیت نمیکنه. برای فصل پاییز عالیه و شدیدا پیشنهاد میشه.
 
کیت کانسپت پورتو
پیش تر طرح اژدها روی لباس های رئال امتحان خودش رو پس داده بود و این بار طراح لباس پورتو از اژدها روی لباس استفاده کرد. بدون اغراق میتونیم بگیم از لباس اصلی پورتو بیشتر مورد پسند قرار گرفت. ترکیب آبی طلایی خیلی سلطنتی هست و هیچوقت از مد نمیفته. رنگیه که به هر پوستی میاد و با هر سلیقه ای جور میشه.
 
کیت کانسپت انگلیس
این کیت بدون شک یکی از زیباترین های انگلیس هست. ترکیب رنگ قرمز و مشکی بارها و بارها خودش رو ثابت کرده. این کیت با زمینه مشکی و خط های پخش قرمز حس زیبایی پسندی آدم رو تحریک میکنه. لوگوی انگلیس و برند نایک در وسط لباس و زیر هم هستن که باعث متفاوت بودن این لباس از لباس های انگلیس شده. این لباس با وجود سادگیش استقبال ازش عالی بوده.
 
کیت کانسپت آرژانتین
لباس آرژانتین مشکی طلایی!! همچین ترکیب خفن و زیبایی برای آرژانتین جدیده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته. مشکی طلایی بارها خودش رو ثابت کرده و مورد پسند همه هست. این لباس با زمینه مشکی، خطوط ظریف خاکستری و جزئیات طلایی بسیار چشم نواز شده و جزو پرفروش ترین کانسپت های سال 2022 شده.
https://jahannews.com/vdcjyaeoxuqe8vz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyaeoxuqe8vz.fsfu.html
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *