سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱

جزئیات نشست دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن درباره ایران

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 827076
معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: نیروهای اطلاعاتی برخی کشورهای مخالف نظام اسلامی در منطقه نشستی داشتند که آن‌ها علی‌رغم اینکه تمامی جوانب را در اغتشاشات اخیر سنجیده بودند، ولی در این جلسه به شدت آشفته بودند.
جزئیات نشست دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن
به گزارش جهان نيوز، سردار تولایی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه گفت: اطلاعات سپاه در دفاع مقدس چهار هزار و ۳۶ شهید تقدیم کرده است که این شهدا سهم به‌سزایی در پیروزی‌های ما در جنگ تحمیلی داشتند؛ در این رابطه تاکنون ۲۵۴ عنوان کتاب درخصوص شهدای اطلاعات عملیات منتشر و ۳۰۴ یادواره استانی اطلاعات عملیات نیز برگزار شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه تأکید کرد: چشم‌های تیزبین نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی ما همواره دشمنان را رصد می‌کند و بخش زیادی از شکست‌های توطئه‌های دشمنان به دلیل اطلاعاتی است که نیروهای ما در اختیار دارند.

وی عنوان کرد: چندی پیش نیروهای اطلاعاتی برخی کشورهای مخالف نظام اسلامی در منطقه نشستی داشتند که آن‌ها علی‌رغم اینکه تمامی جوانب را در اغتشاشات اخیر سنجیده بودند، ولی در این جلسه به شدت آشفته بودند؛ زیرا شرکت‌کنندگان در این نشست اعتراض داشتند که برآوردهای غلطی درخصوص ایران ارائه و این موضوع باعث شد که به واسطه دخالت‌هایی که در قالب حمایت از اغتشاشات انجام دادیم، اکنون باید منتظر اقدام تلافی‌جویانه ایران باشیم.
https://jahannews.com/vdchqqn6-23nivd.tft2.html
jahannews.com/vdchqqn6-23nivd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی رضا جمالی
Iran, Islamic Republic of
الان بزرگترین دشمن در داخل مسئو لانی هستند که در ادارات دولتی فقط چوب لای چرخ امور مردم گذاشته و کاری برای مردم نمی کنند .