پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ساده‌ترین راه دسترسی به پی پال از ایران

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 827041
با استفاده از پی پال می‌توانید به همه بانک‌های جهان و درگاه‌های پرداخت آن دسترسی داشته باشید. از هر جا که بخواهید خرید کنید، در هر سایتی عضو شوید و پرداخت اینترنتی را انجام دهید.
ساده‌ترین راه دسترسی به پی پال از ایران
با استفاده از پی پال می‌توانید به همه بانک‌های جهان و درگاه‌های پرداخت آن دسترسی داشته باشید. از هر جا که بخواهید خرید کنید، در هر سایتی عضو شوید و پرداخت اینترنتی را انجام دهید. اما سختی‌هایی هم برای کاربران ایرانی در استفاده از پی پال وجود دارد. پی پال هم مثل اکثر سرویس‌های مدرن به احراز هویت نیاز دارد. احراز هویت از طریق شماره ایرانی میسر نیست. از این رو به شماره مجازی پی پال نیاز خواهید داشت. اما چگونه و از کجا؟

عناوین مقاله
  • پی پال چیست؟
    مزایای شماره مجازی پی پال
    محدودیت‌های پی پال
    خرید شماره مجازی پی‌پال
    سخن آخر

پی پال چیست؟

پی پال یک سامانه پرداخت آنلاین است که خود مستقلا یک بانک نیست اما می‌تواند به حساب بانک‌های معتبر لینک شود. پس از لینک شدن از طریق یک حساب بانکی معتبر شما وارد شبکه عظیمی می‌شوید که به هزاران بانک دسترسی دارد و می‌توانید پرداخت‌های گوناگونی را با آن انجام دهید. امروزه اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده از پی پال را برای پرداخت‌های اینترنتی انجام می‌دهند. به همین دلیل بسیاری از کاربران ایرانی اینترنت به دنبال ساخت اکانت پی پال هستند. پی پال به دلیل مزایایی که دارد و کارمزد پایینش گزینه مناسبی برای پرداخت‌ در سراسر جهان است.

مزایای شماره مجازی پی پال

با فعالسازی این سرویس از طریق شماره مجازی پی پال شما به مزایای زیادی دسترسی خواهید داشت. با داشتن یک اکانت معتبر پی پال گوشی یا لپ تاپ خود را به یک بانک همراه تبدیل کرده‌اید. حتما همه گذشته‌های نه چندان دور را به خاطر می‌آورند که برای یک پرداخت بین‌المللی چقدر کار سخت بود و تا چه میزان به صرافی‌ها و واسطه‌ها نیاز داشتیم. از طریق فعالسازی پی پال با شماره مجازی پی پال به راحتی می‌توانید مرزها را بشکنید. می‌توانید از ایران برای یک سایت چینی پرداخت کنید. حساب خود را در دیسکورد شارژ کنید و از آمازون خرید کنید.
مزیت دیگر پی پال در این است که خودش یک سیستم نظارتی روی معاملاتش دارد. از آن‌جا که احراز هویت پی پال به طرز سخت‌گیرانه‌ای انجام می‌گیرد یک کاربر متخلف به سرعت توسط پی پال شناسایی می‌شود و توسط پی پال محدود می‌گردد.
به همین دلیل اکثر کاربران پی پال سوابق خوبی داشته اند که هنوز فعالند. پی پال برای دانشجویان و تجار که قصد انتقال پول بین ایران و کشورهای دیگر را دارند نیز مناسب است.

انواع حساب پی پال

پی پال دو شیوه افتتاح حساب را در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد. استفاده شخصی یا personal use  که برای کاربران عادی است. عمده حساب‌های کاربران به خصوص کاربران ایرانی از این نوع حساب است و برای تراکنش‌های عادی نظیر خرید و انتقال پول انجام می‌شود و business use یا استفاده تجاری که این نوع حساب همه امکانات تراکنشی پی پال را شامل می‌شود. حساب‌های تجاری پی پال عموما حساب‌های بزرگتری را شامل می‌شوند اما امکانات و دسترسی‌های بیشتری دارند. البته فعالسازی این حساب‌ها سخت‌تر است و نظارت شدیدتری هم از سمت پی پال روی این نوع از حساب‌ها انجام می‌گیرد.
حساب کاربری شخصی پی پال سخت گیری کمتری در افتتاح حساب دارد اما برای همان هم به شماره مجازی پی پال نیاز خواهید داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم.

محدودیت‌های پی پال برای ایرانی‌ها

کاربران ایرانی که قصد دارند از سرویس پی پال استفاده کنند با محدودیت‌هایی در ثبت نام روبرو هستند. پیشنهاد می‌شود ثبت نام پی پال را از طریق کامپیوتر انجام دهید. سایت پی پال سایت هوشمندی است و از طریق آی.پی شما تعیین می‌کند چه نسخه‌ای بیاورد. بنابراین پیشنهاد می‌شود روی آی.پی مورد نظر خودتان قرار گیرید.
محدودیت بعدی پی پال که باید آن را رفع کنید داشتن یک شماره‌ی غیر ایرانی است. شماره‌های ایران توسط پی پال بن شده‌اند و کد فعالسازی یا احراز هویت به آن‌ها ارسال نمی‌َشود. اما نامبرلند این موضوع را حل کرده است. با خرید شماره مجازی پی پال از نامبرلند و وارد کردن آن در صفحه احراز هویت پی پال، کد فعالسازی توسط نامبرلند به شما داده می‌شود و می‌توانید از آن در ثبت نام پی پال استفاده کنید.
علاوه بر شماره مجازی شما می‌بایست یک آدرس همراه با کد پستی به هنگام ثبت نام به پی پال معرفی کنید. برای این کار می‌توانید از سایت‌های تولید کننده آدرس تصادفی استفاده کنید. یا از مشخصات یکی از آشنایانتان کمک بگیرید.
در مرحله آخر می‌بایست یک حساب بانکی معتبر جهانی را به حساب پی پال خود لینک کنید. بانک‌های ایرانی با پی پال همکاری ندارند. از این رو مشخصات یک بانک معتبر را به دست بیاورید. آنگاه شما می‌توانید بدون محدودیت از پی پال استفاده کنید.

خرید شماره مجازی پی پال


همانطور که گفتیم پی پال به شدت روی کشورها حساس است. حساسیت دارد که شماره مجازی پی پال شما متعلق به کدام کشور است. در مراحل اولیه ثبت نام پی پال از شما می‌پرسد که اهل کدام کشور هستید. آدرس تصادفی شما و کد پستی آن هم باید از همان کشور باشد. پس به هنگام خرید شماره مجازی پی پال به پیش شماره کشور دقت کنید.
مثلا اگر می‌خواهید به عنوان کاربر آلمانی عضو پی پال شوید شماره مجازی آلمانی را بخرید. همین کار را برای هر کشور دیگری هم می‌توانید انجام دهید. مزیت نامبرلند در این است که انواع شماره را از انواع کشورها برای شما به فروش می‌رساند و از این جهت محدودیتی نخواهید داشت. برای عضویت پی پال فقط خود را محدود به کشورهای ثروتمند جهان نکنید. بسیاری از کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز تحت پوشش پی پال هستند. یکی از این کشورها را انتخاب کنید و سریعا شماره مجازی آن را از نامبرلند بخرید. سپس با رعایت نکاتی که گفته شد بدون محدودیت از پی پال استفاده کنید.

سخن آخر

با خرید شماره مجازی پی پال از نامبرلند ساده‌ترین راه وریفای کردن پی پال را در ایران انجام دهید. به سادگی از طریق کارت بانکی خود این کار شدنی است. محدودیت‌های دو سویه پی پال نباید باعث آن شود که شما امکان تراکنش سریع، ساده و امن از طریق پی پال را از دست دهید. درست است که محدودیت‌هایی وجود دارد و این محدودیت‌ها عضویت در پی پال را برای کاربران ایرانی سخت کرده است. اما ثبت نام در پی پال غیر ممکن نیست و همین امروز تعداد بسیار زیادی از ایرانی‌ها به خرید، شارژ حساب و داد و ستد مالی از طریق پی پال می‌پردازند که شما هم می‌توانید یکی از آنها باشید.
 
https://jahannews.com/vdcjxaeovuqe8yz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxaeovuqe8yz.fsfu.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *