پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۱

«من وکالت می‌دهم» هم به دیوار بلند اختلافات خورد/ مخالفان کمپین: کار جمهوری اسلامی است!

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 827008
کمپین «من وکالت می‌دهم» که سلطنت‌طلب‌ها به راه انداخته و امیدوار بودند تا موجب اجماع اپوزیسیون شود، ضمن اینکه با استقبال روبرو نشد، خیلی زود هم به درگیری جدیدی بین ضدانقلاب تبدیل شد.
شکست کمپین/ کار جمهوری اسلامی است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، کمپین «من وکالت می‌دهم» که سلطنت‌طلب‌ها و طرفداران رضا پهلوی به راه انداخته‌ بودند و امید داشتند که موجب اجماع و اتحاد گروه‌ها و افراد اپوزیسیون شود، خیلی زود به محل نزاع و درگیری جدیدشان تبدیل شد.

در مقابل این اقدام، کمپین «من وکالت نمی‌دهم» به راه افتاد و از کمپین من وکالت می‌دهم نیز استقبالی نشد. برخی از گروه‌ها همچون مجاهدین خلق (منافقین) و کومله هم به شدت با این اقدام سلطنت‌طلب‌ها مخالفت و برخورد کردند.

حتی برخی از چهره‌ها که مایل به پهلوی‌ها هستند و در گذشته نیز با رضا پهلوی و پهلوی‌ها دوستی و ارتباط داشتند با این اقدام مخالفت کردند. حسن شریعتمداری فرزند آیت‌الله کاظم شریعتمداری از چهره‌های ضدانقلاب به صراحت اعلام مخالفت کرد. فائقه آتشین معروف به گوگوش نیز با انتشار پیامی نوشت که به رضا پهلوی وکالت نمی‌دهد.


با به بن‌بست رسیدن اقدام سلطنت‌طلب‌ها این سوال در بین رسانه‌های ضدانقلاب به وجود آمد که آیا این اقدام به نفع براندازی است یا خیر؟ به طور مثال شبکه تلویزیونی اینترنشنال شب گذشته در برنامه‌ای به بررسی این سوال پرداخت.
البته هما سرشار میهمان این برنامه پا را فراتر گذاشت و گفت من نسبت به این کارزار مشکوکم و آن را کار جمهوری اسلامی می‌دانم. حرفی که علی صدرات هم پیش از این در گفتگو با رادیوی آمریکا گفته بود. او عنوان کرده بود که کارزار من وکالت می‌دهم پر از ابهام است. این در حالی است که شبکه تلویزیونی منوتو وابسته به سلطنت‌طلب‌ها در روزهای گذشته به صورت گسترده به تبلیغ این کمپین پرداخت و حتی در مورد اینکه چه کسی این کمپین را به راه انداخت اختلاف وجود دارد. سعید حافظی گفته بود من موسس این کمپین هستم اما احسان کرمی در توئیتی عنوان کرد که من پدیدآورنده کمپین اعطای امضای وکالت به رضا پهلوی هستم.
 

آنچه اکنون از کمپین من وکالت می‌دهم برای طرفداران سلطنت پهلوی باقی مانده است، دعوا و درگیری با مخالفانشان است. در ویدیویی که از یک تجمع در لندن منتشر شده یک خانم که پرچم تجزیه‌طلبی بر دوش دارد، می‌گوید: «رضا پهلوی! تو اتحاد را به هم‌ زدی. طرح وکالتت بردگی است.»

در مقابل نیز علی کریمی در یک استوری به گفته‌های حسن شریعتمداری واکنش نشان داد و آن‌ها را سهم‌خواه دانست.


حمید فرخ‌نژاد از حامیان رضا پهلوی نیز مخالفان را «کاسب» خواند و آن‌ها را «فسیل‌هایی» دانست که 44 سال به اسم مخالفت با جمهوری اسلامی در آن سوی مرزها کاسبی کردند و ادای آدم‌های مهم درآوردند.

https://jahannews.com/vdccxmq442bqix8.ala2.html
jahannews.com/vdccxmq442bqix8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر دین مردم و فرهنگ آنها اسلامی باشد، هیچ دشمنی هیچ کاری نمی کند.ر
Iran, Islamic Republic of
هر اختلافی داشته باشند، سر عناد با دین و اسلام و آئین های مذهبی با هم اختلافی ندارند.
مسئولین باید مراقب دین مردم باشند، .
Iran, Islamic Republic of
آنها هیچ موقع متحد نمی شوند .
Iran, Islamic Republic of
الهم جعل ظالمین بظالمین و جعلنا بینهم سالمین.
واقعا از تحت دل هر کسی که ج.ا را دوست دارد باید در این شب های عزیز این دعا را بخواند
Iran, Islamic Republic of
اللهم اجعل الظالمین بالظالمین...
Iran, Islamic Republic of
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون
سوره صف آیه 8
شاخص وطن پرستی
Iran, Islamic Republic of
این جوانان وطن پرستی داخلی که اینا ازشون دم می‌زنند چرا به تجزیه کشورشون رضایت دارند ، این چه نوع وطن پرستی هست که حاضرند خاک کشورشان مثل تکه های یک پازل از هم جدا بشه. اتفاقا در همه جوامع و فرهنگ های دنیا ، بطور یکسان تعریف شده که اگر کسی به تجزیه کشورش راضی باشد به این شخص وطن پرست نمیگن بلکه بهش میگن "خائن وطن فروش " .
Iran, Islamic Republic of
مخالفان جمهوری اسلامی حتی دور یک میز نمی تونن با هم بشینن
Iran, Islamic Republic of
حضور مردم مومن و انقلابی و وطن پرست
توطئه همه دشمنان را خنثی کرد
قدر این مردم را بدانید و اشتباهات را اصلاح کنید
Iran, Islamic Republic of
اونها وقتی می بینند که درداخل مامرتب به هم گیر می دهیم فیلشان یادهندوستان می کنه ،پس اشداءعلی الکفار ورحماه بینهم.
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت به گندم ایران نمیرسند....