جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تصمیم مهم رادان درباره لباس پلیس

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 827005
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند.
تصمیم مهم رادان درباره لباس پلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار سرتیپ احمدرضا رادان اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز و بحث سفرهای نوروزی، ایمنی راه، حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار پلیس است و قرارگاهی در این خصوص در تهران تشکیل‌شده و به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی درباره نصب دوربین روی لباس پلیس نیز اظهار کرد: اقدامات ویژه‌ای در این رابطه در دستور کار است.

سردار رادان بیان کرد: استفاده از دوربین‌های مداربسته یکی از ابعاد هوشمندسازی است و این هدف در ابعاد تجهیزات، انسانی و ساختار سازمانی محقق می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به مشهد، پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس‌راه و همچنین شبکه زیرساختی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات سامانه‌های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی را در مشهد افتتاح کرد.

سردار رادان در خصوص این پروژه نیز گفت: این شبکه ساختاری پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس‌های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.
 
https://jahannews.com/vdcjyaeoiuqe8yz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyaeoiuqe8yz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *