کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاتک حزب‌الله به اقدام صهیونیست‌ها +فیلم

4 بهمن 1401 ساعت 21:22

منابع صهیونیستی می‌گویند که حزب‌الله لبنان اقدام به ساخت یک برج بلند دیده بانی در نزدیکی خطوط مرزی با فلسطین اشغالی کرده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، وبسایت وای نت و شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شدند که حزب‌الله لبنان اقدام به ساخت یک برج دیده بانی بلند به طول ۱۸ متر در نزدیکی خطوط مرزی کرده است.

به نوشته وبگاه رأی الیوم، این برج دیده‌بانی در حالی ساخته شده که ارتش صهیونیستی پیش از آن ساخت یک دیوار دفاعی بتنی به طول ۹ متر را آغاز کرده بود که مانع دید مرزبانان لبنانی می‌شد.

روزنامه یدیعوت احارانوت نیز نوشت که ارتش صهیونیستی از سال گذشته ساخت این دیوار بتنی به طول ۱۴۰ کیلومتر را در بین مناطق «روش هانکارا» و «جبل الروس» آغاز کرده بود. اقدامی که خلاف قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ساخت و ساز در نزدیکی خطوط مرزی با لبنان است.

شهرک‌نشینان صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان نیز به شبکه 12 این رژیم گفتند که صدای فعالیت‌های حزب‌الله برای ساخت این برج دیده‌بانی را می‌شنوند.


دانلود فیلم

مقامات حزب‌الله و مسئولان لبنانی هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند. مرز لبنان و رژیم صهیونیستی در یک هفته گذشته دو بار شاهد تنش میان مرزبانان لبنانی و نظامیان صهیونیست بود که هر بار نیروهای یونیفل وارد عمل شده و اوضاع را آرام کردند.


کد مطلب: 826981

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/826981/پاتک-حزب-الله-اقدام-صهیونیست-ها-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com