شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

دانستنی‌های مهم درباره تعمیر اسپرسوساز دلونگی

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 826891
تعمیر اسپرسوساز دلونگی به چه صورت امکان پذیر است؟ دستگاه اسپرسوساز که در ساعت اولیه صبح زمانی که بیشتر به آن نیاز است قهوه دم نمی‌ کند، یک بحران کد قرمز است که بقیه روز را به حالت تعلیق در می‌ آورد. خوشبختانه دلونگی این را پیش‌بینی کرده است و طیف وسیعی از ماشین ‌ها را ارائه می‌ کند که بازار را برای قابلیت اطمینان و سهولت عیب‌یابی برای نگه داشتن در مسیر اصلی هدایت می‌ کنند.
دستگاه‌ های اسپرسوساز همیشه بی‌ثبات و مشکل‌ساز بوده‌اند. در گذشته برای عیب یابی هیدرولیک، گرما و برق به مهارت های مکانیک نیاز داشتند. دلونگی این را تشخیص داد و ماشین‌ های عیب‌یابی آسان مانند Dedica 685 را برای جریان یافتن دوباره طلای سیاه تکمیل و تولید کرد.

شما می توانید اکثر مشکلات را به دو روش حل کنید. به درستی تنظیم کنید و شات خود را برای فیلتر تحت فشار قرار دهید. راه اندازی دستگاه قهوه دلونگی آسان است، احتمالاً بسیار آسان است که منجر به رضایت کاربر می شود. دوشاخه را بررسی کنید و سوئیچ را دوباره امتحان کنید. خیلی وقت ها شاید وقتی حواسمان پرت بوده، فراموش کردیم اصلا دستگاه را به برق بزنیم. به یاد داشته باشید که قهوه ساز De'Longhi شما دارای اتصالات آب برنامه ریزی شده است که زمان کشش، دمای آب و سختی آب را کنترل می کند. اگر دانه ‌های قهوه خود را عوض کرده ‌اید و مشکل دارید، به دفترچه راهنمای کاربر قهوه‌ ساز مراجعه کنید تا مطمئن شوید بهترین برنامه ‌ریزی را برای قهوه داغ خود دارید. به یاد داشته باشید که، گاهی اوقات مشکل در تنظیم و برنامه ریزی باعث کار نکردن اسپرسوساز دلونگی شما می شود که می توانید از بلاگ کالابازرگان خیال خودتون رو راحت کنید . 
 تعمیر اسپرسوساز

مشکل در تنظیم اسپرسوساز دلونگی

چرخش دکمه ‌ها را در ترتیب راه ‌اندازی خود تماشا کنید زیرا در این زمان اعلان رسوب زدایی ظاهر می‌ شود. یک دکمه بخار نارنجی چشمک زن به شما اطلاع می دهد که دستگاه شما به این فرآیند ساده نیاز دارد، که دشوار نیست اما زمان می برد.

شما می توانید از بسیاری از فرآیند های عیب یابی با یک بررسی دقیق جلوگیری کنید، کاری که باید با همه ماشین ها انجام دهید، اما بیشتر زمانی که فیلتر های تحت فشار درگیر هستند. فیلتر خالی را جمع کنید و در جای خود قفل کنید. سپس یک شات آب گرم بگیرید تا تا حد امکان آب بشویید. این کار پمپ و فنجان شما را گرم می کند و مهمتر از آن، آسیاب های قدیمی را از هاب پاک می کند.

فیلتر را از هاب خارج کنید. شما باید فشار کمی را احساس کنید و مقدار کمی آب را مشاهده کنید. این نشانه آن است که اوضاع به درستی تحت کنترل است. فشار بیش از حد هنگام رهاسازی به این معنی است که چیزی تا حدی مسدود شده است، احتمالاً مش. آن را با یک حوله کاغذی بشویید و خشک کنید، نه پارچه ای که بتواند ساییده شود.

اگر فشاری وجود ندارد اما مقدار زیادی آب در فیلتر باقی مانده است به این معنی است که واشر آسیب دیده است، احتمالاً یک زنگ یا خراش. به فیلتر فشار خوش آمدید، این جایی است برای بهتر کردن شات ‌های متوسط ​​یا تنبل به عالی، اما همچنین دنیایی از پیچیدگی است که ممکن است برای افراد ناآشنا دردسر داشته باشد.

برخلاف ماشین های دستی، نیمه اتوماتیک ها به شما اجازه بازی مستقیم با فشار را نمی دهند. یک طرفدار واقعی قهوه به شما می گوید که نقطه ضعف آن این است که کل هنر اسپرسو را از دست می دهید. اما نکته مثبت این است که تقریباً همه مشکلات را به فیلتر محدود می کند، که ساده ترین مکان برای رفع مشکلات است.
 تعمیر تخصصی اسپرسو ساز

مشکلات فشار در اسپرسوساز دلونگی

یکی از مشکلات فیلتر های تحت فشار این است که فقط یک بار آسیاب قهوه لازم است تا خروجی را مسدود کند. بنابراین شاسی فیلتر و صفحه مشبک، از جمله اطراف بست را به دقت بررسی کنید. یک راه خوب برای بررسی قبل از شروع این است که آن را روی نور نگه دارید. می توانید فوراً ببینید که آیا واضح است یا خیر.
اگر دستگاه شما بیش از حد فشار آورد، فوراً متوجه خواهید شد، زیرا صدای زیادی از آن می‌ شنوید و مایعی از آن خارج نمی‌ شود. دکمه استخراج را فشار دهید تا پمپاژ بیشتر متوقف شود و هر لیوانی را از سینی بردارید.

در برداشتن فیلتر از دستگاهی که فشار بیش از حد دارد بسیار احتیاط کنید زیرا آزاد شدن با آب داغ شدید خواهد بود. دسته به سختی می پیچد، بنابراین با نگه داشتن قهوه ساز و چرخاندن آن به طور یکنواخت مقداری اهرم اضافه کنید. آماده باشید که فیلتر به طور ناگهانی با یک ترکیدگی بلند با خروج فشار آزاد شود. فیلتر با آب داغ پر می شود. آن را بیرون بیاورید، سبد را بردارید و صفحه را بیرون بیاورید. صفحه را روی نور نگه دارید. احتمالاً متوجه خواهید شد که مسدود شده است. یک خلال دندان یا یک شی تیز دیگر باید آن را پاک کند، اما برای اطمینان از خروجی آن ضربه بزنید. یکی از دلایل آن می‌ تواند فقط تفاله‌ های قهوه‌ای باشد که اغلب از توری گرفته می‌ شود. اما فشار بیش از حد نیز می‌ تواند ناشی از عدم قرارگیری مناسب توری یا آسیب‌دیدگی مهر و موم باشد که به آسیاب‌ ها اجازه می‌ دهد به کف فیلتر وارد شوند.

فشار کم معمولاً به دلیل آسیب‌دیدگی کاسه آب‌بند هد ایجاد می‌ شود، بنابراین مطمئن شوید که بخش قفل سه شاخه روی فیلتر کاملاً تمیز است. این به یک مهر و موم خوب در لبه نیاز دارد، بنابراین تمیز کردن با یک برس نایلونی در اطراف خرطوم ها همه چیز را محکم نگه می دارد.
 تعمیر اسپرسوساز دلونگی

بررسی شاسی فیلتر دلونگی و صفحه مشبک

آن را از نظر خراش، فرورفتگی یا خراش ناشی از تمیز کردن بررسی کنید. علیرغم کار هایی که ممکن است باریستا های ستاره دار انجام دهند، با تکنیک خود زیاده روی نکنید، زیرا حتی ضربه های جزئی فشار فیلتر را از بین می برد. با استفاده از کاغذ سنباده می توان بریدگی ها را برطرف کرد، اما اگر خراش های شدیدی پیدا کردید، به دنبال فیلتر جدیدی برای اسپرسوساز دلونگی خود باشید.

ماشین‌ های قدیمی‌تر با استفاده زیاد به تدریج بند یقه‌ ها را فرسوده می‌ کنند و تحمل بیش از حدی را ایجاد می‌ کنند که باعث می‌ شود فشار خارج شود. اطمینان حاصل کنید که تیغه ها هنوز بکر هستند و در اثر استفاده تراشیده یا فرورفته نشده اند.

اگر مشکل فشار ادامه داشت، یا حتی بدتر شد، این احتمال وجود دارد که به مشکلات واشر نگاه کنید. این به مقداری جراحی باز نیاز دارد و شات شما را به تعویق می‌ اندازد، اما می‌ تواند شما را از شر مراجعه به خدمات مشتری و تعمیر نجات دهد.

پیچ روبروی سر فشار را باز کنید. به راحتی از بین می رود و صفحه پمپ را با واشر دایره ای که در اطراف قفل های یقه قابل مشاهده است نمایان می کند. این را برای ناهنجاری‌ ها و ایجاد ساییدگی‌ های قدیمی با بیرون آوردن آرام آن با چیزی صاف، مانند قاشق، بررسی کنید.

آن را بشویید و فرورفتگی آن را پاک کنید، سپس آن را به دقت جمع کنید. اگر خوش شانس باشید، این فقط یک نقص است، اما اگر واشر آسیب دیده یا سفت شده باشد، یافتن جایگزین آن سخت نیست. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، دو عدد بخرید.
https://jahannews.com/vdcb90bw8rhb5wp.uiur.html
jahannews.com/vdcb90bw8rhb5wp.uiur.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ندا عباسی
Iran, Islamic Republic of
من اسپرسوساز دلونگی مدل 685 خریدم واقعااا ازش راضی هستم.