پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

۳ سال حبس مجازات قتل همسر با ماهیتابه

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 826885
مرد سالخورده‌ای که متهم است هنگام درگیری با همسرش، او را با ضربه ماهیتابه به قتل رسانده بود با رضایت پسرش از جنبه عمومی جرم به ۳ سال حبس محکوم شد.
۳ سال حبس مجازات قتل همسر با ماهیتابه
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه ایران، چندی قبل مرد جوانی در تماس با پلیس از قتل مادر ۷۵ ساله‌اش خبر داد و وقتی مأموران انتظامی رباط‌کریم به محل اعزام شدند با جسد مقتول در آشپزخانه روبه‌رو شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که وی با ضربه جسم سخت به سرش جان باخته است.

از آنجا که در زمان قتل فقط همسر مقتول در خانه بوده مأموران به مرد ۸۵ ساله ظنین شدند و در ادامه وی به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد چون همسرش به او محبت و توجهی نداشته و همه اموالش را هم به نام تنها پسرشان کرده بود با وی درگیر شده و با ضربات ماهیتابه به سرش او را کشته است.

پس از اعترافات صریح متهم، گزارش پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

پسر مقتول که در دادسرا خواهان قصاص پدرش بود در جلسه محاکمه ازاین خواست خود صرف‌نظر کرد و گفت: با اینکه پدرم بعد از ۶۰ سال زندگی مشترک مادرم را با بی‌رحمی کشت اما من راضی به قصاصش نیستم و گذشت می‌کنم،سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: من به خاطر بی‌توجهی همسرم همیشه با او اختلاف داشتم. اصلاً از زندگی خسته شده بودم. روز حادثه هم من او را نکشتم ما باهم بحث مان شد و او خودش سرش را به دیوار کوبید.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به رضایت ولی‌ دم و طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی و با توجه به شرایط سنی متهم وی را به ۳ سال حبس محکوم کردند.
https://jahannews.com/vdcevp8vnjh8wvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevp8vnjh8wvi.b9bj.html
برچسب ها: قتل قاتل مجازات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
خاک بر سرش