جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

شهادت دو پلیس در سیستان و بلوچستان

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 826867
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار به گشت انتظامی و شهادت دو پلیس خبر داد.
شهادت دو پلیس در سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار محمد قنبری اظهار کرد: در ساعت ۲ بامداد امروز سه شنبه مورخه سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.

سردار " قنبری " در ادامه اظهار داشت؛ اشرار از خدا بی خبر پس از درگیری سریعا از محل متواری و در این درگیری دو نفر از عوامل گشت پلیس بنامان سرگرد " مختار مومنی " و ستوانسوم " ابوذر امیدوار " به درجه رفیع شهادت نائل و استواریکم میلاد عبداللهی نیز مجروح گردید که سریعا تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت این دو پلیس فداکار و جانفدای راه امنیت را به محضر امت حزب الله، خانواده محترم آنان و همرزمان خود تبریک و تسلیت گفت و همچنین اضافه نمود که با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان شناسایی و دستگیری این اشرار فورا آاغاز شد و با سرنخ های به دست آمده انشالله در کمترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
https://jahannews.com/vdcepp8vfjh8wvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepp8vfjh8wvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی نیروی انتظامی بعد از اینهمه سال و علیرغم مواجهه با انواع تهدیدات بالقوه و بالفعل از طرف یه مشت مزدور بی شرف اجاره ای دشمنان ایران نمیتونه تمهیدات درست و حسابی از قیبل استفاده از خودروهای زرهی داخل شهری و تجهیزات انفرادی و لباسهای ضد گلوله مناسب برای مأموران در مناطقی مثل کردستان و سیستان بلوچستان در نظر بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟
باسط
Iran, Islamic Republic of
شهادت جان برکفان ملت به خانواده انتظامی کشور وبه خانواده این بزرگواران تسلیت ومبار ک،،،،،،،،،،روح عزیزان شهید ملت شاد و شهادت باافتخارمبارکشون باشه انشالله .
باسط
Iran, Islamic Republic of
هم دردیم با خانواده های داغدارانتظامی وشهیدان عزیز...