پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عرضه اوراق سپرده سرمایه گذاری با سود ۲۳ درصد در شعب بانک کشاورزی

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 826857
اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک کشاورزی با نرخ سود ۲۳ درصد تا پایان سال جاری در شعب این بانک عرضه می‌شود.
عرضه اوراق سپرده سرمایه گذاری با سود ۲۳ درصد در شعب بانک کشاورزی
اگر می‌خواهید ارزش پول خود را حفظ کنید، بتوانید از سود آن بهره مند شوید و در زمان نیاز به آن دسترسی داشته باشید، یکی از این راه‌ها خرید اوراق سپرده سرمایه گذاری است.
 
اوراق گواهی سپرده، اوراق بهاداری است که موسسات مالی و بانک ها با دریافت مجوز از بانک مرکزی منتشر می‌کنند و به واسطه آن شرایطی برای سرمایه گذاری افراد فراهم می آورند.
 
اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک کشاورزی با نرخ سود ۲۳ درصد تا پایان سال جاری در شعب این بانک عرضه می شود.
 
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این اوراق به صورت الکترونیکی، با نام، با سررسید حداکثر یک ساله و نرخ سود سالانه ۲۳ درصد از تاریخ خرید خواهد بود.
 
بر اساس این گزارش سود علی الحساب این اوراق به صورت ماهانه و معاف از مالیات و مدت زمان سپرده گذاری یک ساله خواهد بود.
 
این گزارش می افزاید، از آنجا که فروش این اوراق به اشخاص حقیقی (بالای ۱۸ سال) و به صورت الكترونيكی صورت می‌گیرد و برگه سپرده به مشتری تحويل نخواهد شد؛ ضروری است متقاضیان در نگهداری رسيد صادره گواهی سپرده دقت نمایند.
 
بانک‌ها و موسسات مالی همواره به دنبال ارائه طرح های گوناگون سرمایه گذاری برای متقاضیان خود بوده و یکی از این راه‌ها خریداری اوراق سپرده سرمایه گذاری می باشد.
https://jahannews.com/vdcdk90j5yt0xj6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdk90j5yt0xj6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *