پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

راهبرهاى مترو چقدر حقوق می‌گیرند؟

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 826825
قائم مقام عملیات شرکت بهره بردارى مترو تهران گفت: قطارهاى به روز وارد ناوگان شده اند و هیچ قطارى بدون تاییدیه ایمنى وارد خط نمى شود.
راهبرهاى مترو چقدر حقوق می‌گیرند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید رستمى، قائم مقام عملیات شرکت بهره بردارى مترو تهران در حاشیه بازدید خبرنگاران از اوورهال و تعمیر قطارهاى پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت کارى راهبرهاى مترو بین ٩ تا ١٢ ساعت است و حقوق آنها هم با اضافه کارى حدود ٢٥ میلیون است.

وى ادامه داد: مترو ویژگی‌های بسیاری دارد که می‌توان به پاک بودن و سریع بودن آن اشاره کرد و شاهد ازدحام جمعیت در آن هستیم.

رستمى بیان کرد: با توجه به مسافتى که قطارهاى مترو طی می‌کنند نیازمند اوورهال و تعمیر دارند که این کار در پایانه‌ها انجام مى شود، برخی از تعمیرات به صورت سبک یا سنگین انجام مى شوند و به شرایط بستگى دارد.

قائم مقام عملیات شرکت بهره بردارى مترو تهران تاکید کرد: قطارهاى به روز وارد ناوگان شده اند و هیچ قطارى بدون تاییدیه ایمنى وارد خط نمى شود و اگر مجوز نداشته باشد، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
https://jahannews.com/vdcirqavwt1arv2.cbct.html
jahannews.com/vdcirqavwt1arv2.cbct.html
برچسب ها: مترو حقوق واگن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیت علمی دانشگاه 14 تومن میگیره
همینه که جهان سوم هستیم
Iran, Islamic Republic of
راهبر مترو 25 میلیون حقوق میگیرد اونوقت آقای چمران بعنوان رئیس شورای شهر تهران 18 میلیون تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟