جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
سخنگوی فراجا:

منتظر تغییرات در حوزه سرقت‌های به عنف باشید/ در ایام اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 826800
سردار حاجیان گفت: بر اساس جلسات برگزار شده باید بگویم که مسئولان قضایی در این زمینه همکاری بیشتری با پلیس دارند که به زودی اعلام می‌شود.
منتظر تغییرات در حوزه سرقت‌های به عنف باشید/ در ایام اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد
به گزارش جهان نيوز، سردار مهدی حاجیان؛ سخنگوی فراجا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر اینکه برنامه راهبردی فراجا در دور جدید فرماندهی این نیرو برای کاهش "سرقت‌های به عنف و جرائم خشن" چیست، اظهار کرد: در جلسه‌ای که فرمانده کل انتظامی با ریاست قوه قضاییه داشت، این موضوع مطرح شد و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد تغییراتی در این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان پلیس راهکار برای کاهش سرقت‌های به عنف دارند، گفت: بر اساس جلسات برگزار شده باید بگویم که مسئولان قضایی در این زمینه همکاری بیشتری با پلیس دارند که به زودی اعلام می‌شود.

سخنگوی فراجا گفت:بر اساس مناسبات تقویمی، طرح‌هایی را هر ساله برای آخر سال  اجرا می‌کنیم و درباره چهارشنبه پایان سال و مراجعه مردم به بازار  تمهیداتی اندیشیده شده است.

حاجیان ادامه داد: با کنترل هوشمند و ضمن همکاری پلیس با اتحادیه‌ها، برنامه‌های ما برای آخر سال انجام می‌شود و این اطمینان را می‌دهیم که هیچ مشکلی در مرز، شهر، روستاها و بازار نخواهیم داشت و همکاری لازم برای  تمام طرح‌های ابلاغی وجود دارد.

وی گفت‌: در اغتشاشات اخیر دشمن  سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و 9 هزار و 300 قبضه اسلحه کشف و ضبط شد و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی دارد و اوضاع در کنترل است.

سخنگوی فراجا ضمن محکومیت اقدام اخیر اتحادیه اروپا گفت: سپاه اقدامات جهان‌شمول دارد و مطابق با قانون اساسی سپاه پاسداران جز نیروی نظامی است و خلاف مقررات قواعد بین‌الملل است که بخواهند آن را در گروه تروریستی قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد 4 هزار و 560 نفر از محکومان فراری که به زندان‌های بازنگشته بودند، شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شد.

حاجیان بیان کرد: 387 فقره از تارنماهایی که در حوزه تقلب کنکور فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند؛ برخی از این افراد ادعا می‌کردند که سؤال‌ها را دارند اما پلیس آنها را شناسایی و دستگیر کرد.

سخنگوی فراجا گفت: در 10 ماهه امسال، 800 هزار خدمت مشاوره‌ای در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها به مردم ارائه شده است و بیش از 34 هزار پیام برای مخاطبان خاص خود صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات در ماموریت‌های پلیس تاثیرگذار بود و بخشی از انرژی پلیس را از ماموریت‌های اصلی خود گرفت؛ متاسفانه شاهد افزایش 4 درصدی در حوزه سرقت بودیم البته بیش از 62 سرقت‌ها کشف شد.

دانلود در ایام اغتشاشات چند قبضه اسلحه کشف شد؟
https://jahannews.com/vdcbg0bwgrhb5wp.uiur.html
jahannews.com/vdcbg0bwgrhb5wp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلیل و عامل اصلی افزایش آمار سرقت به عنف که غالبا" هم مسلحانه انجام میشود عدم برخورد قاطع ,سریع و بدون هرگونه مماشات و گذشت دستگاه قضائی کشور با سارقان و دزدان بی غیرت حرامخوره
Iran, Islamic Republic of
سرادر عزیز .سوال اساسی این است اینقدر اسلحه از کجا وارد کشور شده است