شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۸

ازدواج چهارم در ۹۳ سالگی

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 826779
دومین انسانی که پا بر کره ماه گذاشت در سن ۹۳ سالگی‌ برای چهارمین بار ازدواج کرد.
ازدواج چهارم در ۹۳ سالگی
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: زمانی که هنوز فوتبالیست یا خواننده شدن رویای خیلی از بچه‌‌ها نبود، الگوی چند نسل، فضانوردانی بودند که به‌‌عنوان اولین انسان‌‌ها روی کره ماه قدم گذاشتند. باز آلدرین دومی نفری بود که طی ماموریت‌‌های معروف آپولو 11 حدود 54 سال قبل روی ماه پیاده‌‌روی کرد. با این حساب شاید تصور کنید او هم مثل همتای مشهورش یعنی نیل آرمسترانگ سال‌‌ها قبل فوت کرده باشد اما آقای آلدرین در 93 سالگی تازه ازدواج کرده، آن‌‌هم با عشق سابقش.

البته آلدرین حاشیه‌‌های زیادی هم دارد، از شرکت در جنگ کُره تا اعتیاد و... اما او 9 کتاب نوشته و سال‌‌هاست از این حاشیه‌‌ها عبور کرده، پس موقع مناسبی برای ازدواج چهارمش بوده است. 
https://jahannews.com/vdcgu397yak9xu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgu397yak9xu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اساسا خیلی ها رفتن آمریکا به کره ماه را بر اساس اسنادی، یک فیلم می دانند که در استودیو تهیه شده است.
Iran, Islamic Republic of
منظورت از خیلی ها فقط خودته دیگه
Iran, Islamic Republic of
گفته که مستند هست یعنی یه عده ای در دنیا تحقیق کردند و بر اساس شواهد و مدارک این موضوع را مطرح کردند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
فيلم سينمايي كاپريكورن 1
Iran, Islamic Republic of
نظریه‌های توطئهٔ فرود بر ماه یا نظریهٔ جعلی‌بودن فرود بر ماه با اشاره به نکات مبهم برنامه‌های تبلیغاتی آمریکا در دوران جنگ سرد به این نتیجه می‌رسد که همه یا برخی از سری مأموریت‌هایی که در بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۲ میلادی به عنوان پروژهٔ آپولو شناخته می‌شوند وجود خارجی ندارند و ساختگی هستند..
Iran, Islamic Republic of
کتاب ما هرگز به ماه نرفتیم: کلاهبرداری سی میلیارد دلاری آمریکایی؛ نوشته بیل کیسینگ است. این کتاب اظهار می‌کند که احتمال فرود موفق انسان بر سطح ماه ۰٫۰۰۱۷ درصد است و با وجود نظارت شدید اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، فرود ساختگی بر روی ماه، نسبت به فرود واقعی، کار به مراتب آسان‌تری برای ناسا بوده‌است.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اونایی که تا چیزی میشه میگن آمریکا رفته روی کره ماه اونوقت شما هنوز در فکر فلان هستید؛ میگیم که بنا بر شواهد بسیاری که برخی هم از داخل ناسا زمینه افشاگری رو فراهم کردند؛ نشون میده که آمریکا هرگز پا روی کره ماه نگذاشته بود و اون فیلمها واقعا فیلم بوده!
Iran, Islamic Republic of
50 سال پیش می شد رفت الان با این رشد علم و تکنولوژی نه خخخخ