سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

امدادرسانی به ۲۱ هزار آسیب‌دیده از زلزله خوی

يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 826678
معاون عملیات سازمان امدادونجات از امدادرسانی به بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله خوی خبر داد.
امدادرسانی به ۲۱ هزار آسیب‌دیده از زلزله خوی
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان از زمین لرزه ٥.٤ ریشتری خوی تا ساعت ٠٨:٠٠، امروز دوم بهمن‌ماه گفت: از روز ۲۸ دی‌ماه تا امروز در ۵۰ منطقه شامل یک شهر و ۴۹ روستا امدادرسانی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۱ هزار و ۱۷۰ نفر امدادرسانی و اسکان اضطراری پیدا کردند که ۲۵۲ نفر از آنان به علت ترس و فرار مصدوم شده بودند.

مرادی‌پور با اشاره به این که ۳۰ تیم عملیاتی شامل ۱۹۶ نفر در این عملیات حضور داشتند، افزود: برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان و افرادی که منازلشان قابل سکونت نبود، ۷ اردوگاه با برپایی ۲۳۹ چادر ایجاد شد.

گفتنی است، ۴ هزار و ۲۳۴ دستگاه چادر، ۲ هزار و ۷۵۲ بسته غذایی، ۱۵۰۰ بطری اب معدنی، ۲ هزار و ۹۶۶ تخته پتو، ۴۹۵ شعله والور، ۲ هزار و ۵۳۵ شعله بخاری برقی و هزار و ۱۹ تخته موکت بین افراد متاثر از زلزله توزیع شد.
 
https://jahannews.com/vdcefp8vvjh8wpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefp8vvjh8wpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *