کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در فصل بهار به این کشورها سفر نکنید

1 بهمن 1401 ساعت 10:15


با شروع فصل بهار و گرم‌تر شدن آب‌وهوا تمایل به سفر کردن افزایش پیدا می‌کند. برخی‌ها به هوای دیدن طبیعت زیبای بهاری و برخی به خاطر گشت‌وگذار در شهرهای زیبا و تاریخی راهی سفر خارجی می‌شوند تا اوقات فراغت خود را در یک کشور دیگر سپری کنند. حتماً شما نیز که در حال مطالعه این مقاله هستید، به فکرتان رسیده که با شروع فصل بهار به یک کشور خارجی سفر کنید و اوقات خوشی را در کنار دوستان یا خانواده‌تان سپری کنید. برای دریافت پاسخ این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.
 
کشور ژاپن، شهر هیتاچیناکا
به طور کلی کشور ژاپن جزء آن دسته از مقاصدی است که سفر به آن در تمام طول سال هزینه‌های زیادی را برای مسافران در پی دارد. اما گران بودن محصولات سفر (هتل، حمل و نقل، غذا و بلیط هواپیما) در این کشور به‌هیچ‌عنوان مانع این نشده‌است که گردشگران نخواهند به این کشور سفر کنند. ازآن‌جایی‌که در فصل بهار در کشور ژاپن، جشنواره شکوفه‌های گیلاس برگزار می‌شود، میزان تقاضا برای سفر به این کشور افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. این فستیوال از ماه مارس تا می ادامه پیدا می‌کند. اکثر گردشگرانی که قصد بازدید از گل‌های زیبای کشور ژاپن را دارند، به شهر هیتاچیناکا (Hitachinaka) سفر می‌کنند تا از پارک زیبای هیتاجی دیدن کنند. همین موضوع باعث افزایش قیمت هتل و بلیط هواپیمای این شهر می‌شود. هزینه‌های گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، به ازای هر روز حدوداً بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد بود. این هزینه‌ها مربوط به غذا، اقامتگاه و حمل‌ونقل می‌شود. اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید با خرید بلیط از سفرمارکت می توانید در این فصل به ژاپن سفرکنید.
 
کشور فرانسه، منطقه پروانس
یکی از بهترین مقاصد سفر در فصل بهار منطقه پروانس (Provence) در کشور فرانسه است. در این منطقه پدیده‌های طبیعی و همچنین بناهای تاریخی جذابی وجود دارد که گردشگران زیادی را راهی این شهر ‌کرده است. هرچه از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این منطقه از فرانسه بگوییم، کم گفته‌ایم. از بناهای تاریخی جذاب تا دهکده‌های زیبا و کلیساهای دیدنی این منطقه همگی باعث شده که میزان تقاضا برای سفر به این بخش از کشور فرانسه در فصل بهار به‌شدت زیاد شود و این موضوع بر روی قیمت نهایی خدماتی نظیر هتل، حمل‌ونقل و غذا در این منطقه تأثیرگذار بوده‌است. اگر می‌خواهید سفر ارزان قیمتی را در پیش داشته باشید، بهتر است که در فصل بهار به این منطقه از کشور فرانسه سفر نکنید. هزینه خرج و مخارج گردشگران در این مدت حدوداً به ۲۰۰ دلار در روز می‌رسد.
 


کشور آلمان، شهر بن
یکی از جذاب‌ترین شهرها برای سفر کردن در فصل بهار شهر بن (Bonn) کشور آلمان است. اگر نتوانید به جشنواره شکوفه‌های گیلاس کشور ژاپن بروید، در عوض می‌توانید در فصل بهار به این شهر سفر کنید تا از گل‌های زیبای این شهر دیدن کنید. همچنین می‌توانید از زادگاه یکی از مشهورترین و مهم‌ترین موسیقی‌دانان جهان یعنی بتهوون نیز دیدن کنید. در این فصل میزان تقاضا برای سفر به این شهر بسیار زیاد می‌شود و این رشد بر روی هزینه‌های گردشگران نیز تأثیرگذار است. اگر بخواهید با یک پرواز خارجی در فصل بهار به شهر بن آلمان بروید، حدوداً بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ دلار در روز را باید خرج غذا، حمل‌ونقل و اقامت خود کنید.
 

کشور آمریکا، شهر میامی
شاید تصور شما نیز مثل بسیاری از گردشگران دنیا از بهترین مقاصد سفر در فصل بهار مقاصدی باشد که در آن گل‌های بسیار زیبایی می‌رویند یا باغ‌هایی سرسبز به‌همراه درختانی با شکوفه‌های رنگارنگ وجود دارد. اما بهترین مقاصد فصل بهار را می‌توان شهرهایی دانست که در آن سواحل زیبا به‌همراه امکانات تفریحی متنوعی وجود دارد. یکی از این شهرها شهر میامی (Miami) کشور آمریکا است.

سواحل این شهر در فصل بهار آن‌چنان خوش آب‌وهوا و زیبا می‌شوند که هر گردشگری را وسوسه می‌کند تا به این شهر سفر کند. فصل بهار فرصت مناسبی برای مسافران کشورهای مختلف است تا به شهر میامی سفر کنند و در رویدادهای فرهنگی که در سواحل این شهر برگزار می‌شود، شرکت کنند.

کشور ایتالیا، ناحیه‌ای اومبریا
یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر در فصل بهار ناحیه اومبریا (Umbria) در کشور ایتالیا است. اگر دوست دارید در شهرهای قرون وسطای اروپایی به گشت‌وگذار بپردازید و از دهکده‌های زیبا و جذاب که در کنار کوهستان‌های جذاب کشورهای اروپایی واقع شده‌اند، دیدن کنید، قطعاً ناحیه اومبریا کشور ایتالیا جذابیت‌های متنوعی را به شما ارائه می‌کند.

تعداد زیادی از گردشگرانی که در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند، برای گذراندن تعطیلات فصل بهار، به این ناحیه از کشور ایتالیا سفر می‌کنند. این افزایش در میزان تقاضا برای سفر به این شهر، آن‌چنان بر روی هزینه‌های سفر به این مقصد تأثیرگذار است که آن را یکی از گران‌قیمت‌ترین مقاصد سفر در فصل بهار کرده است. شما برای هزینه‌هایی نظیر اقامت، غذا و حمل‌ونقل در این ناحیه از کشور ایتالیا باید روزانه حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ دلار پول خرج کنید.

تا این‌جای مقاله از کشورها و شهرهایی گفتیم که هزینه‌های سفر به آن‌ها در فصل بهار آن‌چنان زیاد می‌شود که توصیه نمی‌کنیم در این فصل به آن‌ها سفر کنید. در ادامه مقاصدی را معرفی می‌کنیم که دمای هوای آن‌ها در فصل بهار آن‌چنان بالا می‌رود که گشت‌وگذار در آن شهر را مشکل می‌کند و می‌توان آن‌ها را جزو مقاصدی در نظر گرفت که مناسب سفر در فصل بهار نیستند.

نکته: اگر بخواهیم به‌طور دقیق‌تر زمان نامناسب سفر به این مقاصد را بیان کنیم، باید به جای فصل بهار، از ماه آوریل نام ببریم. به این معنی که شهرهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در ماه آوریل فصل بهار به‌شدت گرم می‌شوند و سفر به آن‌ها سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود.


کشور مکزیک، شهر کانکون cancun
از گرمای این شهر در فصل بهار همین‌قدر بگوییم که متوسط دمای آن به ۳۶٫۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کشور آمریکا، شهر اورلاندو
متوسط دما در این شهر به ۲۸٫۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کشور مصر، شهر قاهره
متوسط دما در این شهر در فصل بهار (ماه آوریل) به ۲۸٫۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کشور مراکش، شهر مراکش
متوسط دمای این شهر در ماه آوریل ۲۵٫۴ درجه سانتی‌گراد است.

کشور آمریکا، شهر لاس‌وگاس
متوسط دمای این شهر در فصل بهار ۲۵٫۲ درجه سانتی‌گراد است.

جزیره لانزاروته در اسپانیا
متوسط دمای این جزیره از کشور اسپانیا در فصل بهار ۲۳٫۷ درجه سانتی‌گراد است.

کشور اسپانیا، ناحیه کاستا دِل سُل costa del sol
متوسط دمای این ناحیه از کشور اسپانیا در فصل بهار (ماه آوریل) ۲۱٫۸ درجه سانتی‌گراد است.

کشور ترکیه، شهر بودروم
متوسط دمای این شهر در فصل بهار به ۲۱٫۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

جمع‌بندی
اگر می‌خواهید هزینه زیادی را بابت سفر خود در فصل بهار بپردازید و مشکلی از این بابت ندارید، می‌توانید در این فصل به شهرهایی که در بخش اول مقاله اشاره شد، سفر کنید. اگر هم با گرمای هوا مشکلی ندارید و می‌خواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید به شهرهایی که در بخش دوم مقاله نام‌برده شد، سفر کنید. در غیر این صورت سفر به شهرهایی که تا کنون نام بردیم، در فصل بهار توصیه نمی‌شود. درآخر مقاله بهتر است که وب‌سایتی معتبر و مطمئن را برای خرید بلیط هواپیما، هتل و تور گردشگری به شما معرفی کنیم.


کد مطلب: 826539

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/826539/فصل-بهار-این-کشورها-سفر-نکنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com