جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برگزاری بزرگ‌ترین اعتکاف دانش‌آموزی با حضور میثم مطیعی و شهاب مرادی

شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 826502
مدیر آستانه امامزاده قاسم بن الحسن علیه‌السلام شمیران گفت: بزرگ‌ترین دوره اعتکاف دانش‌آموزی با عنوان «۳ روز تا بی‌نهایت» امسال ویژه دانش‌آموزان پسر پایه هفتم تا نهم در مسجد جامع این امامزاده برگزار می‌شود.
بزرگ‌ترین اعتکاف دانش‌آموزی
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام محمد رستمی مدیر امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام شمیران در گفت‌وگو با فارس باتوجه به اینکه مشهور است که سر مبارک حضرت قاسم بن الحسن (ع) کربلا در این مکان مقدس مدفون است، بنا داریم این امامزاده را به پایگاهی برای نوجوانان تبدیل کنیم اظهارداشت: با همین رویکرد بزرگترین دوره اعتکاف دانش‌آموزی با عنوان «۳ روز تا بی نهایت» امسال ویژه دانش آموزان پسر پایه هفتم تا نهم در مسجد جامع این امامزاده برگزار می‌شود.



حجت‌الاسلام محمد رستمی
بهره‌مندی از فرصت اعتکاف برای جهاد تبیین
وی با اشاره به اینکه این برنامه با رویکرد تربیتی تبیینی پیش‌بینی شده است، گفت: در این برنامه علاوه بر برنامه‌های معنوی و عبادی و مناجات‌خوانی‌های مرسوم اعتکاف بناست جنگ شبانه، مسابقات گروهی، اجرای نمایش، پخش انیمیشن با رویکرد معارفی و تبیینی هم عملیاتی شود.


 
وی با بیان اینکه فرصت اعتکاف فرصت بسیار خوبی برای جهاد تبیین است که بنا داریم با همین رویکرد در این اعتکاف دانش‌آموزی هم برنامه داشته باشیم، گفت: در این محور بناست دستاوردهای نظام اسلامی برای نوجوانان روشن شود و ایجاد امید به آینده نظام و نشاط در میان آنان شود.

حضور میثم مطیعی و شهاب مرادی در مراسم اعتکاف
رستمی افزود: جهت جریان شدن اعتکاف دانش آموزی در سطح کشور رایزنی‌های بسیاری داشتیم تا افراد شاخص و اثرگذار در زمینه‌های دینی و تربیتی در این مراسم حضور پیدا کنند که تاکنون حضور حجج الاسلام ماندگاری، بی آزار تهرانی، شهاب مرادی و دکتر میثم مطیعی و دکتر مجید اسماعیلی قطعی شده است.

تا ۹ بهمن‌ماه فرصت ثبت‌نام دارید
مدیر امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام شمیران با اشاره به اینکه برنامه اعتکاف امسال از ۱۵ تا ۱۷ بهمن‌ماه مصادف با ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب پیش‌بینی شده است، گفت: علاقه‌مندان  تا ۹ بهمن‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به نشانی Ahlamenalasal.com مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۶۲۵۴۸۰۷ تماس بگیرند.
https://jahannews.com/vdcawinau49num1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawinau49num1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *