پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

غلامپور: نمی‌خواهند استقلال جان بگیرد

جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 826460
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حرف بدی به داور بازی با سپاهان نزده گفت: طبق آماری که داده‌اند استقلال در این فصل بیشترین ضرر را از داوری دیده است.
غلامپور: نمی‌خواهند استقلال جان بگیرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال پس از شکست 2 بر یک آبی‌پوشان مقابل سپاهان اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، با اعتراض به حسن اکرمی، داور بازی کارت قرمز گرفت. با این مربی درباره اتفاقات بازی با سپاهان گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

اعتراض‌تان به داور سر چه صحنه‌هایی بود؟
طبق آماری که داده‌اند، استقلال بیشترین ضرر را از داوری کرده است. کمیته داوران خودش آمار داده که استقلال در این فصل از داوری‌ها متضرر شده است. داور بازی با سپاهان صحنه‌های 50 - 50 را به سپاهانی‌ها می‌داد. ادبیات حسن اکرمی خوب نبود. او انگار با زاویه آمده بود و گارد داشت.

 داوران گزارش رفتار شما را به کمیته انضباطی داده‌اند. آیا از الفاظ نامناسبی استفاده کردید؟
الفاظ نامناسبی به کار نبردم و فقط گفتم به نوعی با این قضاوت سه امتیاز را از استقلال گرفتید و به حریف دادید. حرف بدی نزدم که بگویند از الفاظ نامناسب استفاده کرده است.

امسال برای دومین بار اخراج شدید. فکر می‌کنید داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است؟
صددرصد اشتباهات داوری برای استقلال زیاد بوده است. برخی‌ می‌خواهند به سرمربی تیم حمله کرده و او را شانتاژ کنند و اعصابش را بهم بریزند. یکسری نیز با کارهایی که انجام می‌دهند، حاشیه درست می‌کنند. می‌دانیم استقلال است و باید بازی‌ها را ببریم و بهانه نمی‌آوریم ولی عده‌ای مسائلی را بوجود می‌آورند و نمی‌خواهند استقلال جان بگیرد. به نظرم، امسال این شرایط اینگونه شده است.

اما انتقادهای زیادی به ریکاردو ساپینتو می‌شود، اینکه او کنار خط آرامش ندارد. این همه کارت زرد و قرمز برای یک سرمربی عادی است؟
ساپینتو هیجان دارد ولی آدمی نیست که شانتاژ کند و بخواهد کار تیم را خراب کند. او هیجان ذاتی دارد و دنبال رهبری تیمش است و با کسی خصومتی ندارد. برخی‌ می‌خواهند به ساپینتو حمله و او را شانتاژ کنند.

علیرضا رضایی برای اولین بار در این فصل در بازی با سپاهان اصفهان به جای سید حسین حسینیِ مصدوم درون دروازه استقلال ایستاد و روی گل اول سپاهان مقصر بود. عملکرد او را چطور دیدید؟
او خوب کار کرد و آینده خوبی دارد. ساپینتو روی رضایی نظر مثبتی دارد. از این اشتباهات برای هر دروازه‌بانی پیش می‌آید. جوانی است و برای رضایی تجربه می‌شود که در بازی‌های بعدی این اشتباه را مرتکب نشود.

حسینی با توجه به مصدومیتی که دارد به بازی با ملوان انزلی در هفته هفدهم می‌رسد؟
فکر نکنم برسد، چون او هنوز مصدوم است.

هواداران استقلال از وضعیت تیم‌شان و عقب افتادن از کورس قهرمانی ناراحت هستند. مشکل این تیم چه چیزی است که هنوز نتیجه نگرفته؟
تمام تلاش‌مان را می‌کنیم امتیازهای باقیمانده را جمع کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم. دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.

شایعه‌ای در هفته‌های گذشته بوجود آمد که برخی بازیکنان کم کاری می‌کنند. چه صحبتی درباره این موضوع دارید؟
اصلاً چنین چیزی نیست و قویاً تکذیب می‌کنم. بازیکنان ما غیرت و شرف دارند و نمی‌خواهند نان حرام سر سفره‌شان ببرند. بچه‌های با شرافتی داریم. یکسری چیزها از دست‌مان خارج است. تقدیر است و نمی‌توان هر چیزی را پیش‌بینی کرد.

چه واکنشی به شایعه برکناری ساپینتو دارید؟
مدیریت باشگاه پشت کادرفنی است و چیزی هم نشنیده‌ایم. او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.
https://jahannews.com/vdcd990jzyt0xo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd990jzyt0xo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *