پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶
در جلسه هیات دولت مطرح شد؛

واکنش رئیسی به گنجاندن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی/ این حرکت از روی استیصال و به دلیل شکست در اغتشاشات خیابانی است

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب: 826412
رئیس‌جمهور گنجاندن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا را حرکتی از روی استیصال دانست و گفت: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.
واکنش رئیسی به گنجاندن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی/ این حرکت از روی استیصال و به دلیل شکست در اغتشاشات خیابانی است
به گزارش جهان نیو‌ز، جلسه فوق‌العاده هیئت دولت بعد از ظهر امروز پنچ‌شنبه به منظور بررسی لایحه تشکیل سازمان بازرگانی تشکیل شد و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در این جلسه بر ضرورت تداوم تلاش دستگاه‌های مسئول برای کنترل بازار و ایجاد آرامش در زندگی مردم تاکید کرد.
 
وی همچنین به اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: این حرکت از روی استیصال و پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی آنها برای ضربه به مردم ایران انجام شد تا بلکه به خیال خود بتوانند ملت ایران را متوقف کنند.
 
رئیس‌جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.
 
در این جلسه ابعاد و زوایای مختلف تشکیل سازمان بازرگانی از سوی اعضای هیئت وزیران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
https://jahannews.com/vdca6inau49nuy1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6inau49nuy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همه ی غرب و شرق و استکبار جهانی از روی استیصال دارند سپاه و جمهوری اسلامی را تروریست و در حد داعش قرار میدهند!!!
Iran, Islamic Republic of
بهترین پاسخ و گزینه ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا در امور ایران لغو برجام، لغو مذاکرات، ساخت بمب اتمی و هم تحریم کشورهای اروپایی در خلیج فارس است.
United Kingdom
تنگه هرمز را ببندید!!!!
Iran, Islamic Republic of
موافقم باید از موضع اقتدار پاسخ بدهیم.
Iran, Islamic Republic of
ناتو جانور وحشی امریکا اروپا کل ایران روسیه وچین را تروریست میداند اما باتوجه به سیاستشان هرجا زورشان برسد اقدام عملی و اشکار نیت پلیدشان را دارند وخشم دلرونشان بیشتر از این ها است نسبت به ما و کشورهای مستقل قدرتمند
حسین
Iran, Islamic Republic of
پاسخ اروپا باید ارسال سلاح به روسیه برای جنگ با اوکراین باشه