جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵

زلنسکی: مطمئن نیستم پوتین زنده باشد!

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 826398
رئیس‌جمهور اوکراین در مجمع جهانی اقتصاد در توجیه بی‌میلی کی یف برای مذاکره با مسکو گفته است که اطمینان ندارد رئیس جمهور روسیه زنده باشد.
زلنسکی: مطمئن نیستم پوتین زنده باشد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین روز گذشته (چهارشنبه) از طریق ویدئو کنفرانس در نشست سالانه «مجمع جهانی اقتصاد» در «داووس» در خصوص احتمال مذاکرات صلح با روسیه گفت که اطمینان ندارد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه زنده باشد.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی «مترو»، رئیس‌جمهور اوکراین که از تریبون‌های مختلف برای درخواست سلاح از متحدان غربی خود استفاده می‌کند، طی سخنرانی در نشست داووس بار دیگر خواهان عرضه سلاح‌های بیشتر غرب به اوکراین برای نبرد با روسیه شد.

وی در بخشی از سخنرانی خود در ارتباط با موضوع مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه به مسئله گفت‌وگو با رئیس‌جمهور پوتین اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر، نمی‌دانم با چه کسی صحبت کنم. من مطمئن نیستم که رئیس جمهور روسیه هنوز زنده است یا خیر و نمی‌دانم که چه کسی در آن‌جا تصمیم‌گیری می‌کند. من چنین اطلاعاتی در اختیار ندارم».

در حالیکه هیچ‌گونه شواهدی درباره بیماری رئیس‌جمهور روسیه وجود ندارد، برخی منابع غربی تلاش می‌کنند تا در بحبوحه جنگ اوکراین سلامت ولادیمیر پوتین را زیر سؤال ببرند و حتی مدعی شده‌اند که بدل پوتین در برخی مکان‌های عمومی حاضر می‌شود.

اظهارات زلنسکی در حالی مطرح شده است که بارها مقام‌های مسکو از بی‌میلی طرف اوکراینی برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل جنگ اوکراین سخن به میان آورده‌اند و تأکید کرده‌اند که کی‌یف به دنبال طولانی‌ کردن جنگ اوکراین است.
https://jahannews.com/vdcdn90jjyt0xs6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdn90jjyt0xs6.2a2y.html
برچسب ها: روسیه اوکراین جنگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فیلم هالیودی زیاد نبین
Iran, Islamic Republic of
کشوری که خواستگاه امیال امریکای جنایتکار باشد آخرش میشود همین ، اروپا در جهت شیطان قدم بر می‌دارد.
شجاع
Iran, Islamic Republic of
این بیچاره بخاطر وابستگی اش به غرب سرنوشت مردمش را هم به غرب گره زده ، خدا به مردم اوکراین رحم کند
Iran, Islamic Republic of
از بس شوتی
Iran, Islamic Republic of
جیغ عمال روس در میاد الان.
روسیه ای که بهترین سرزمین های ایران را غصب کرد چطور قبله آمال تندروهای ایران شده.