کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت بهترین گریس نسوز ، گریس پایه مس و روغن mobil

29 دی 1401 ساعت 13:19

قیمت بهترین گریس نسوز ، گریس پایه مس و روغن mobil در فیدار اویل


بهترین گریس نسوز در بازار انواع متفاوتی دارد و هر نوع گریس نسوز بستگی به کاربرد و ویژگی های خود بهترین است.گریس نسوز یک ماده نیمه جامد است که از ترکیب نوعی روغن به همراه افزودنی های مخصوص به وجود می آید. با افزودن موادی به روغن خاصیت این ماده را بالا می برند. در دمای طبیعی گریس نسوز حالت نیمه جامد دارد.

بهترین گریس نسوز 


یکی از ساده ترین نوع گریس که امروزه تولید می شود، حاصل ترکیب دو ماده یعنی صابون فلزی و روغن صنعتی است. این نوع گریس ها جهت استفاده به عنوان روان کننده در صنعت به کار می روند.

به دلیل ویژگی ها و کاربرد بسیار زیاد این گریس ها، تولیدی هایی در ایران مشغول ساخت این نوع ماده صنعتی هستند و به طبع در مراکز و کارگاه ها و کارخانجات بسیاری از این ماده برای روانکاری دستگاه ها استفاده می شودشما می توانید با مراجعه به سایت های فیدار گستر بهترین گریس نسوز که در این کارخانه تولید می شود را سفارش دهید.

از گریس نسوز بیشتر در زمانی که امکان استفاده از روغن های صنعتی وجود نداشته باشد استفاده می شود.استفاده از گریس نسوز باعث کاهش هزینه نیز می شود. تعداد دفعاتی که می توان از گریس برای روانکاری استفاده کرد بسیار کمتر از انواع روغن ها می باشد.

سطل گریس بهران یاقوت EP2


گریس پایه مس


گریس پایه مس یک ترکیب آنتی سیز با فرمولی ویژه و کارایی بالا است که روغن پایه آن با آنتی‌اکسیدان‌ها (موادی که از خوردگی در دماهای بالا جلوگیری می‌کنند) و ذرات مس خالص تقویت شده است.

گریس مس حاوی درصد بالایی از پرک‌های ریز مس در یک گریس با کیفیت بالا و مهارکننده‌های خوردگی تقویت شده استاین محصول حاوی سرب، نیکل یا روی نیست و از نظر زیست محیطی نسبت به سایر ترکیبات جایگزین ضد انسداد، مناسب است. مواد تشکیل دهنده گریس پایه مس، شامل افزودنی‌های دمایی/فشار بسیار بالا، بازدارنده‌های زنگ زدگی و و پایه روغنی درجه یک می‌باشد.

گریس پایه مس، روانکاری عالی ارائه می‌دهد که به جلوگیری از آسیب تجهیزات ناشی از اصطکاک و لرزش کمک می‌کندبه طور کلی، گریس پایه مس در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، خودروسازی، نساجی، دریایی، شیمیایی، تولید برق، فلز، معدن و بسیاری دیگر کاربردهای زیادی دارد.

Untitledsss-1_287dd63db5c443f359b89ed241317d17.jpg


روغن mobil


شرکت موبیل یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان تولید کننده روغن و گریس صنعتی می باشدقدرت روانکاری عالی ، قابلیت ضد سایش عالی ،پایداری حرارتی و اکسیداسیون عالی ، دارای قابلیت جلوگیری از تشکیل رسوب و لجن، تغییرات کم گرانروی در برابر دما ( شاخص گرانروی بالا ) ،نقطه قطره شدن بالا در گریس های موبیل ،محافظت عالی از قطعات در برابر خوردگی و زنگ زدگی در مجاورت آب ،خواص ضد سایش و تحمل بار مطلوب و ..‌. از ویژگی های روغن mobil است

فیدار گستر یکی از مجموعه های بزرگی است که شما می توانید به راحتی تمامیه محصولات صنعتی خود را پیدا کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

روغن موبیل مدل SPARTAN EP 460روغن موبیل مدل SPARTAN EP 320روغن موبیل مدل SPARTAN EP 220روغن موبیل SPARTAN EP 150 روغن موبیل مدل Spartan EP 320


کد مطلب: 826383

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/826383/قیمت-بهترین-گریس-نسوز-پایه-مس-روغن-mobil

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com