پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

افزایش قابل توجه سرقت از خودرو

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 826380
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.
افزایش قابل توجه سرقت از خودرو
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: عوامل عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در رصدهای اطلاعاتی به دست آوردند، فردی با تهیه گوشت‌های آلوده قصد دارد آنها را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید به شهرهای شمالی کشور انتقال دهد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی به افزایش گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و افزود: تیم عملیات کلانتری امین آباد روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سوژه مورد نظر را در محدوده "کمربندی دوم" تهران شناسایی و موفق به توقف خودرو و دستگیری متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال ارزیابی کرده‌اند گفت: در این راستا متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

در کنار این خبر، در ۲۴ ساعت گذشته اخبار زیادی مبنی بر سرقت از خودرو منتشر شده است.

سارق خودرو ساعاتی پس از سرقت دستگیر شد
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق خودرو ساعاتی پس از سرقت و کشف خودرو سرقتی در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عملیات کلانتری ۱۱۶ در حال گشت زنی و پیشگیری از سرقت در محدوده خیابان "مولوی" تهران به یک دستگاه خودرو دنا که راننده به صورت غیر عادی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه مأموران ابتدا شماره پلاک خودرو را استعلام که به سرقتی بودن خودرو پی می‌برند افزود:

گشت کلانتری سریعاً وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی موفق شدند خودرو به سرقته رفه را متوقف و سارقان دستگیر کنند و از داخل خودرو تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۹ و ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت خودرو روز گذشته از محله مولوی معترف شدند و بیان کردند که قصد فروش قطعات خودرو سرقتی به مالخر را داشتند که در این خصوص مال باخته شناسایی و به کلانتری دعوت شد.

رئیس کلانتری مولوی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهمان و دستگیری مالخر ادامه دارد؛ خاطر نشان کرد: پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ فقره سرقت لوازم خودرو
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم خودروهای مدل بالا و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"محمد قاسم طراهانی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش سرقت لوازم خودروهای مدل بالا در محله "گاندی" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضائی در ۲ عملیات منسجم پلیسی سارقان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنان تعدادی لوازم و محتویات خودرو از جمله لپ تاپ، مدارک هویتی و تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان ۴۳ و ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره جرم ارتکابی و سرقت لوازم و محتویات خودرو از شمال تهران و فروش این اموال به مالخران در استان "البرز " اعتراف کردند.
سرهنگ طرهانی با اشاره به سوابق متهمان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهمان و دستگیری مالخر ادامه دارد.

سارق موتورسیکلت‌های مدل بالا دستگیر شد
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای و مالخر موتورسیکلت مدل بالا و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: متهمان به ۸ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت‌های مدل بالا در محله "ونک" تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و به دست آوردند سرقت‌ها توسط یک مرد جوان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از مأموران پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه به مخفیگاه متهم مراجعه و متهم و فردی دیگری که در مخفیگاه متهم در حال خرید بود، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات پلیسی متهم دوم پرونده به مالخری موتورسیکلت‌های به سرقت رفته اعتراف و در بررسی اولیه بیشتر از این مکان ۵ دستگاه موتورسیکلت مارک‌های مختلف سرقتی کشف شد.
https://jahannews.com/vdcevp8v7jh8wxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevp8v7jh8wxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *