جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۱۴ محور در کشور مسدود است

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 826317
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محور‌های چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و ۱۲ محور دیگر خبر داد.
۱۴ محور در کشور مسدود است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی گفت:‌سرتاسر محور چالوس در هر دو مسیر به دلیل عملیات عمرانی ناشی از ریزش کوه در مقاطعی از مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است. در همین راستا آزادراه تهران- شمال نیز مسدود بود و ترددی در آن انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: محور هراز نیز به دلیل انجام عملیات عمرانی تا روز شنبه مسدود است و در ترددی در آن انجام نخواهد شد.

شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.   محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل  - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محور‌های دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر‌های خود انتخاب کنند.
https://jahannews.com/vdcezp8vfjh8wxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezp8vfjh8wxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *