کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور: در حال حاضر قطعی گاز نداریم

28 دی 1401 ساعت 15:18

با مدیریت شرکت ملی گاز، استانداری‌ها و همکاری صمیمانه مردم توانستیم از وضعیت به وجود آمده در خصوص گاز عبور کنیم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در بارندگی‌های اخیر مشکلی در کشور نداشتیم و مناطقی مانند اهواز و کنارک که در سال‌های گذشته با مشکلاتی در خصوص آبگرفتکی مواجه بودند با تدبیر دولت گرفتار آبگرفتگی نشدند.

وی در خصوص مسائل به وجود آمده در رابطه به گاز رسانی به بعضی از مناطق کشور گفت: در حال حاضر مشکلی در رابطه با گاز نداریم و با تلاش شرکت ملی گاز، استانداران و همکاری صمیمانه مردم توانستیم از این موضوع عبور کنیم.

وزیر کشور با گلایه از برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای در خصوص تصمیمات مدیریتی چند روز اخیر و تعطیلی ادارات در تهران گفت: با این تصمیمات توانستیم مسئله را مدیریت کنیم در حالی که کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد در ماه گذشته ۵۶ نفر از شهروندانش را به علت سرما از دست داد.

وحیدی ادامه داد: در روزهای گذشته تنها منطقه‌ای که در آن مقداری مشکل گازرسانی داشتیم تربت جام بود که با بسیج مسئولان نفت سفید و بخاری در میان مردم توزیع شد.

وی ادامه داد: مدیریت برق هم توسط عزیزان در وزارت نیرو صورت می گیرد و اصل ماجرا این است که برای رفاه عزیزان و شهروندان و گرم نگاه داشتن خانه های مردم این اولویت اصلی دولت است و متناسب با آن مدیریت می شود که جاهای دیگر هماهنگ با این کارها را تنظیم کنند.

وزیر کشور گفت: طبیعتا روزهای معدودی است که به سرعت به حالت عادی برمی گردد و ممکن است در ادامه در طول بهمن ماه دچار چنین سرمایی بشویم که انشاالله مدیریت صورت می گیرد و آنچه که مرتب مورد تاکید است بهینه سازی مصرف وکاهش مصرف از سوی مردم عزیز است که همکاری خوبی داشتند و نقش مردم موثر است در اینکه ما از این فصل سرما به سلامتی عبور کنیم.

وحیدی در مورد تغییر استانداران نیز گفت: آنهایی که در برنامه بود تغییر کرد و ما روال جاری ارزیابی عملکرد را داریم و بر اساس آن نتایج ارزیابی ها به موقع و در وقت خودش تصمیم می گیریم.


کد مطلب: 826312

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/826312/وزیر-کشور-حال-حاضر-قطعی-گاز-نداریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com