جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

گفت و شنود/ روی‌هم رفته!

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 826246
گفت: شبکه‌های سعودی اینترنشنال و دویچه‌وله و بی‌بی‌سی‌فارسی و سایت‌های مدعی اصلاحات، در یک اقدام هماهنگ اخبار کیهان را تحریف می‌کنند و سپس به نقد آن می‌پردازند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: شبکه‌های سعودی اینترنشنال و دویچه‌وله و بی‌بی‌سی‌فارسی و سایت‌های «‌خبرآنلاین‌» و «‌انتخاب» و «‌اعتماد» و بقیه سایت‌های مدعی اصلاحات، در یک اقدام هماهنگ گزارش‌ها و یادداشت‌ها و اخبار کیهان را تحریف می‌کنند و سپس به نقد آن می‌پردازند!

گفتم: دروغ و تحریف کارشان است، عارشان نیست!

گفت: حتی اخباری را که کیهان از منابع آمریکایی و اروپایی نقل کرده به کیهان نسبت می‌دهند و نقد کیهان بر آن خبر و تحلیل را نمی‌آورند! و یا تحلیل کیهان از فلان موضوع را به میل خود تغییر می‌دهند و ادعا می‌کنند که کیهان چنین نوشته است! یا گزارش بحران‌های اقتصادی و اجتماعی آمریکا و اروپا را که کیهان به نقل از رسانه‌ها یا مقامات غربی (یعنی کانون وابستگی خود آنها) نقل کرده را دروغ می‌نامند! و آن را به کیهان نسبت می‌دهند! و... معلوم نیست آمریکا و اروپا و آل‌سعود چی به خورد این جماعت داده‌اند که حاضر نیستند کسی بگوید بالای چشم آمریکا ابروست؟!

گفتم: از یارو سر جلسه امتحان پرسیدند؛ دو کلمه آمریکا و انگلیس روی‌هم چند حرف دارند؟! گفت؛ آقا اختیار دارید! آمریکا و انگلیس اصلاً حرف ندارند، چه روی هم باشند و چه جدا از هم!
https://jahannews.com/vdcfjvdcvw6d00a.igiw.html
jahannews.com/vdcfjvdcvw6d00a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قدرت رسانه یعنی همین...
یکی از راههای بی اعتبار کردن رسانه ها و اخبار همین است.