جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

واکنش کاربران به دفاع زاکانی از عملکرد شهرداری

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 826196
دیشب علیرضا زاکانی شهردار تهران در برنامه جهان آرا به بررسی کارنامه مدیریتی شهرداری تهران پرداخت.
واکنش کاربران به دفاع زاکانی از عملکرد شهرداری
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دیشب علیرضا زاکانی شهردار تهران در برنامه جهان آرا به بررسی کارنامه مدیریتی شهرداری تهران پرداخت.

زاکانی با اشاره به بارش برف تهران گفت: مطلقا در برف دیروز غافل‌گیر نشدیم؛ ترافیک مقطعی اتوبان صیاد بخاطر تصادف و ترافیک اتوبان ارتش ناشی از مه‌گرفتگی بود. بیش از ۱۰هزار نفر از همکاران من شبانه‌روز برای برف‌روبی کف خیابان بودند.

شهردار تهران همچنین از آغاز فروش متری مسکن از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در ۱۶ ماه گذشته حتی یک سانتی متر تراکم هم نفروختیم. زاکانی افزود: اواسط اسفندماه اپلیکیشن ویژه بازیافت برای شهروندان رونمایی خواهد شد؛ با این اقدام بساط مافیای زباله و کودکان زباله‌گرد جمع خواهد شد.

واکنش کاربران
صحبت‌های زاکانی درباره اقدامات مثبت شهرداری تهران با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. برخی از کاربران عملکرد شهرداری تهران با مدیریت شهری اصلاح‌طلبان را مقایسه کرده و اقدام به تحسین اقدامات زاکانی در مدت تصدی شهرداری کرده‌اند. برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست.



















https://jahannews.com/vdcjhmeomuqe8vz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhmeomuqe8vz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به این مرد می گویند مدیر و مدبر
Iran, Islamic Republic of
مقایسه شهردار فعلی با شهردار قبلی محلی از اعراب نداره .عملکرد اقای زاکانی در مدت کوتاهی مردم تهران میفهمند که شهردار با شهردار چه فرقی داره
Iran, Islamic Republic of
ولا در زمینه فعالیتهای عمرانی و ترافیک و تمیزی شهر که وظایف اولیه شهرداری است فرقی دیده نمی شود
Denmark
فقط نظر موافقین!.