کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ائتلاف شیرین‌عقل‌ها! +عکس

27 دی 1401 ساعت 10:34

علی صدری نیا مجری و مستند ساز در صفحه اینستاگرام خود به ائتلاف سلبریتی ها در اغتشاشات برای براندازی انقلاب واکنش نشان داده است.


به گزارش جهان نیوز، «علی صدری‌نیا» مجری و مستند ساز در پستی اینستاگرامی در مورد فعالیت رسانه‌های ضد انقلاب در اغتشاشات و ائتلاف سلبریتی ها اظهار داشت:
بعد از چندین ماه برو و بیا و طراحی و هزینه کردن و دروغگویی‌های پیاپی و وعده دادن که امروز روز نهایی انقلاب است یا فردا، یا آخر ماه، یا اول هفته بعد، و نتیجه‌ای که باز هم شبیه ۴۴ سال گذشته بود، حالا شاهد حرکتی بامزه از رسانه‌های ضدانقلابیم.

اینکه با هیجان از توییت مشترک علی کریمی و گلشیفته فراهانی و فرخ نژاد و رضا پهلوی و نازنین بنیادی و حامد اسماعیلیون می‌نویسند، یا از اینکه اگر اینها با هم ائتلاف کنند چه اتفاق بزرگی رخ داده! یعنی ماجرای انقلاب‌شان تا این حد مبتذل شده که دارند می‌گویند رضا پهلوی با علی کریمی و گلشیفته بنشیند دیگر کار تمام است!

شیرین‌عقل‌ها به این فکر نمی‌کنند که وقتی گنده‌تر از اینها، یعنی اربابان‌شان از امریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه تا سعودی‌ها و... با هم ائتلاف کردند که این کشور را زمین بزنند و به تجزیه بکشانند، ائتلافشان نتیجه‌ای داشت که حالا ائتلاف کریمی و بنیادی با رضا پهلوی؟!

اینها که باید چنین بازی‌هایی راه بیندازند تا پول بیشتری کاسبی کنند... اما بیچاره کسانی که عقلشان را داده‌اند دست این رسانه‌ها و این کاسبها...


کد مطلب: 826167

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/826167/ائتلاف-شیرین-عقل-ها-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com