جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تخلف برخی دستگاه‌ها در دریافت بی ضابطه خودرو/ گزارش تخلفات به رئیس جمهور ارائه می‌شود

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 826151
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی دستگاه‌ها برخلاف ضوابط تعیین‌ شده خودرو دریافت کرده‌اند و وزارت صمت به محض کشف تخلف، طی گزارشی موارد را به رئیس‌جمهوری ارائه کرد.
تخلف برخی دستگاه‌ها در دریافت بی‌ضابطه خودرو
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، در مورد دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری فروش خودرو به برخی‌ دستگاه‌ها گفت: برخی دستگاهها برخلاف ضوابط تعیین‌شده خودرو دریافت کرده‌اند که وزارت صمت به محض کشف تخلف طی گزارشی موارد را به رئیس جمهور ارائه کرد.

وزیر صمت افزود: آیت‌الله رئیسی نیز در این زمینه به وزارت صمت و بازرس ویژه ریاست جمهوری ماموریت داد تا با بررسی واگذاری خودرو خارج از ضوابط فروش به دستگاه‌ها،‌ با متخلفان برخورد کند.

فاطمی امین اضافه کرد: از امروز وزارت صمت بررسی‌های جامعی در این زمینه را شروع کرده و پس از گردآوری همه اطلاعات فروش شرکت‌های خودروساز،‌ گزارش کاملی به رئیس‌جمهور ارائه خواهد کرد.

بر اساس گزارش تسنیم، در جلسه یکشنبه 24 دی ماه هیات دولت،‌ رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، بر ضرورت فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل هشت بندی که سال گذشته در جریان بازدید از پارکینگ ایران‌خودرو اعلام شد، تاکید و وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مامور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.
https://jahannews.com/vdcamina649nu61.k5k4.html
jahannews.com/vdcamina649nu61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باور بفرمایید کارشکنی اصلاح طلبان نیست مال بدنه همین دولته که برای خوش خدمتی هر کاری انجام میدن که پست خودشون رو نگه دارن ..!!