شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

دنا پلاس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد/ ۱۶۰ میلیون ارزانتر از بازار

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 826055
دنا پلاس در معاملات امروز بورس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد و قیمت تمام شده این محصول برای خریداران حدود ۴۴۰ میلیون تومان است که ۱۶۰ میلیون تومان سود عاید آن‌ها می‌کند.
دنا پلاس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دنا پلاس در معاملات امروز بورس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد و قیمت تمام شده این محصول برای خریداران حدود ۴۴۰ میلیون تومان است که ۱۶۰ میلیون تومان سود عاید آن‌ها می‌کند.
 
امروز ۱۰ هزار دستگاه خودروی دنا پلاس دستی سفید با قیمت ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طرف ایران خودرو عرضه شد که ۱۶ هزار و ۹۷۶ تقاضا برای آن در سیستم به ثبت رسید.

در نتیجه رقابت خریداران قیمت میانگین با حدود ۱۰۱ درصد رشد نسبت به قیمت پایه، به ۳۸۰ میلیون و ۸۰۹ هزار تومان رسید. با احتساب سایر هزینه‌ها قیمت تمام شده این محصول برای خریداران در بورس کالا حدود ۴۴۰ میلیون تومان است.

قیمت این خودرو در بازار آزاد بالاتر از ۶۰۰ میلیون تومان است و خریداران دنا پلاس دستی در بورس کالا حداقل ۱۶۰ میلیون تومان از این خرید سود کردند.
https://jahannews.com/vdcdk90jkyt0xz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdk90jkyt0xz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فروشندگان 190 میلیون سود کردند
Iran, Islamic Republic of
این چه نوع نگارش خبر است که همه خبرگزاری هام کورکورانه آن را کپی پیس می کند..