کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی در تهران

25 دی 1401 ساعت 12:04

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی خبر داد و گفت: در مرحله‌ای از طرح رعد، ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران ضمن تشریح دستاوردهای طرح مشترک کاشف و رعد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با گرامی‌داشت روز زن و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: امروز همزمان دو طرح کاشف و رعد را اجرایی و عملیاتی کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: قرار بود طرح کاشف هفته گذشته انجام شود اما به جهت مناسبت‌ها و شلوغی کار عملاً دو طرح ادغام و با هم اجرا شد.

وی اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد در مجموع ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند که معمولاً اغلب آن‌ها سارقان خرد هستند و توسط همکاران در پلیس آگاهی در طرح کاشف ۴۲۴ نفر که غالباً سارقان حرفه‌ای، سابقه دار و باندی هستند، دستگیر شدند.

رحیمی عنوان کرد: ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی همچون قتل، سرقت مسلحانه، تجاوز و زورگیری جمع دستگیری‌ها در این مرحله از کاشف بوده است که دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در طرح کاشف حدود ۱۰ قبضه سلاح گرم از ۸۶ باند سارقان و قاتلان، آدم ربایان، جاعلان، کلاهبرداران و محکومان فراری کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: تمامی این سلاح‌ها در سرقت‌های مسلحانه توسط این افراد مورد استفاده قرار می‌گرفت و بر اساس اعترافات اولیه مجرمان دستگیر شده دو هزار ۶۲۸ فقره سرقت در طرح کاشف و دو هزار و ۵۸ فقره سرقت در طرح رعد کشف شده است.


کد مطلب: 825920

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/825920/دستگیری-۳۰-باند-مجرمان-جرایم-جنایی-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com