پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

واکنش بنزما به جنجال عکس نگرفتن با رونالدو در عربستان

يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 825911
کاپیتان رئال مادرید درباره عکس نگرفتن با رونالدو در عربستان صحبت کرد.
واکنش بنزما به جنجال عکس نگرفتن با رونالدو
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ال کلاسیکو یکشنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ در فینال سوپر کاپ اسپانیا در ریاض میان بارسلونا و رئال مادرید برگزار می‌شود.

حضور کاروان رئال مادرید در ریاض باعث شده تا کریستیانو رونالدو اسطوره رئال و بازیکن کنونی النصر به اردوی این تیم برود و با آنچلوتی و بازیکنان رئال دیدار کند.

اما نکته جالب در این دیدار نبود عکس رونالدو در کنار کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید بود. به همین خاطر رسانه ها قبل از ال کلاسیکو درباره این جنجال از بنزما سوال کردند.


کاپیتان رئال درباره اینکه با رونالدو در عربستان عکس نگرفت، گفت: رونالدو به تمرینات ما آمد. به نظرم او در اینجا خوشحال است. امیدوار او در عربستان گل های زیادی بزند. من نیازی ندارم که با رونالدو عکس بگیرم تا دوستی ام با او را ثابت کنم. من به او صحبت نکردم یا همدیگر را ندیدیم.

وی افزود: رابطه ام با کریستیانو بالاتر از چیزی است که با او عکس بگیرم. ما زمان کافی برای صحبت کردن نداشتیم چون او تمرین می کرد و من هم مشغول تمرین بودم.

دارنده توپ طلای ۲۰۲۲ ادامه داد: اگر رونالدو در بازی امروز ال کلاسیکو ببینم با او صحبت می کنم. عکس گرفتن برای رسانه ها و اینستاگرام است و من و رونالدو نیازی به این چیزها نداریم چون با هم دوست هستیم.
https://jahannews.com/vdcdfk0jfyt0xn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfk0jfyt0xn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *