کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این جاسوس وطن‌ فروش را روان‌ شناسی کنید

25 دی 1401 ساعت 9:06

دستگیری و اعدام علیرضا اکبری که با نام ابرجاسوس در شبکه‌های اجتماعی شهره شد، با واکنش‌های بسیاری همراه بود. اکبری سابقه حضور در جبهه و مسئولیت‌های رده‌بالایی همچون معاون وزیر دفاع را در کارنامه خود داشت. کاربران تأکید کردند که سزای خیانت به وطن، اعدام است و آرزوی اعدام تمامی جاسوسان و خائنان به وطن را کردند. کاربران همچنین سیر تحول او را عبرت‌آموز دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


به گزارش جهان نیوز، دستگیری و اعدام علیرضا اکبری که با نام ابرجاسوس در شبکه‌های اجتماعی شهره شد، با واکنش‌های بسیاری همراه بود. اکبری سابقه حضور در جبهه و مسئولیت‌های رده‌بالایی همچون معاون وزیر دفاع را در کارنامه خود داشت. کاربران تأکید کردند که سزای خیانت به وطن، اعدام است و آرزوی اعدام تمامی جاسوسان و خائنان به وطن را کردند. کاربران همچنین سیر تحول او را عبرت‌آموز دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

 
فاطمه هدایتی:
گفت ذره‌ذره آلوده شده و ذره‌ذره قبحش ریخته... خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه. وقتی امثال طلحه و زبیر در اسلام داشتیم... جایی برای سؤال چرا نمی‌ماند. فقط خدا بهمون کمک کنه.

ا. ر. دهمرده:
یکی نیست بگه آخه لامذهب، تو دیگه چرا؟! پول داشتی، موقعیت و پست و مقام داشتی. عزت و احترام داشتی. سابقه شش سال حضور در جبهه و جنگ داشتی. تو دیگه چی می‌خواستی؟ چطور تونستی به وطنی که شش سال براش جنگیده بودی، خیانت کنی؟ خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه.

کریم حقی:
علیرضا اکبری! چی کم داشتی که سوابق، آبرو، دین، دنیا، وطن و حیثیت‌ات را به دشمنان این آب و خاک فروختی. انگلیسی‌ها چی به تو دادند که ایران نداد. یقه آخوندی و با شش تا جای مهر قلابی بر پیشانی، خون رفقای شهیدت را به یک ویزا فروختن، ارزش‌اش را داشت!

رامین رجبی:
امیدوارم در خصوص علیرضا اکبری یک کار روانشناسانه خوب کرده باشند تا بفهمند چرا باید کسی در پست و مقام و جایگاه اکبری دست به جاسوسی بزند. او واقعاً چه کم داشت که خیانت کرد؟ حتی اگر پول می‌خواست، می‌توانست مثل ده‌ها دزد دیگر دست به اختلاس بزند ولی چرا خیانت؟

حامد عاقل:
علیرضا اکبری جاسوس انگلیس هم به دار مجازات آویخته شد. خدایا جانم را هزاران بار بگیر ولی روزی رو نیار که به وطنم و مردمم خیانت کنم.

علیرضا کاظمی:
تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می‌آید! تزویر سکه‌ای است دورو که بر یک رویش نام خدا و روی دیگرش نقش ابلیس است! #علیرضا اکبری

عبدالله گنجی:
سفارت انگلیس جاسوس اکبری را جذب و برای خروجش از کشور سناریوی سکته را طراحی و اسرار وزارت دفاع را... حالا بستن سفارت یا اخراج سفیر هیچ لااقل بچه حزب‌اللهی‌ها اینجا تاریخ را به هم پیوند دهند که این سفارت کارکردش در امتداد سفارت امریکاست و می‌شود نام آن را همیشه لانه جاسوسی٢ گذاشت.

فؤاد ایزدی:
مصاحبه امروز: ۱) ناراحتی بریتانیای صغیر و ‎امریکا از اعدام علیرضا اکبری قابل درکه. معمولاً به جاسوس‌ها گفته میشه اگر دستگیر هم بشوند در مبادله جاسوس‌ها آزاد می‌شوند. اعدام اکبری کار جذب جاسوس‌های جدید را سخت میکنه. ۲) برخورد با عوامل کشور‌هایی که در پی تجزیه ایران هستند حق ایرانه.

اعظم سادات سیدمؤمنی:
ان‌شاءالله روزی برسه که همه خیانتکار‌ها به جمهوری اسلامی ایران محاکمه بشن... تا باد چنین بادا.

یاسر شادمنش:
علیرضا اکبری به دار مجازات آویخته شد. ایران قطعاً خیانت و وطن‌فروشی وی را نخواهد بخشید. #ابرجاسوس #انگلیس

احمد سجادپور:
فکر و ذات غرب‌گدا و از خودباخته انسان رو به چنین راه‌هایی میکشونه.

محمد کرمانی:
سیر علیرضا اکبری از رزمنده به خائنی وطن‌فروش، عبرت‌آموز است که نیاز به کار روان‌شناختی دارد. آیت‌الله مصباح (ره) سال‌ها قبل درس اخلاقی با عنوان «تحلیلی روان‌شناختی از تحولات صدر اسلام» داشتند که به همین جنس تغییرات در صدر اسلام هم می‌پرداختند.‌ای کاش آن بحث‌ها فراگیر می‌شد.

علیرضا گرائی:
علیرضا اکبری اعدام شد! عاقبت خیانت به وطن، چیزی جز بی‌آبرویی و مرگ مفتضحانه نیست.

مصطفی غفاری:
علیرضا اکبری ابرجاسوس انگلیسی صبح دیروز به ملکه بریتانیا پیوست، البته به وسیله طناب‌دار. عاقبت خیانت مرگه.


کد مطلب: 825885

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/825885/این-جاسوس-وطن-فروش-روان-شناسی-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com