پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

رونالدو برای چهارمین بار ازدواج می‌کند

شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 825750
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است.
رونالدو برای چهارمین بار ازدواج می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رونالدو نازاریو در آستانه چهارمین ازدواج خود قرار دارد. نامزد ستاره سابق رئال مادرید اعلام کرد که قرار است با این مرد ۴۶ ساله که ۱۴ سال از او بزرگتر است ازدواج کند. او این خبر را با گذاشتن یک پست در صفحه شخصی‌اش در توئیتر به همراه شکلک حلقه و پیامی با مضمون «بله ازدواج می‌کنم» در پاسخ به خواستگاری مالک باشگاه وایادولید منتشر کرد.

سوای این که رونالدو برای چهارمین بار به صورت رسمی و پنجمین بار (با احتساب ازدواج ناموفقش در سال ۲۰۰۵ که در آستانه برگزاری مراسم لغو شد) به صورت غیررسمی ازدواج می‌کند، این اتفاق یک نکته جالب دیگر هم داشت که آن واکنش همسر اول رونالدو است.

یکی از اولین نفراتی که به خبر واکنش نشان داد و به رونالدو تبریک گفت، همسر اول او ملین دومنیگس بود. رونالدو که فرزند اولش از ملین ۲۲ ساله سن دارد و یک دی‌جی است، سال ۱۹۹۹ با این زن برزیلی ازدواج کرد و ۴ سال بعد از او جدا شد. رونالدو دو سال بعد با دانیلا چیچارلی آشنا شد و قرار بود مراسم ازدواج‌شان ماه فوریه سال ۲۰۰۵ در فرانسه برگزار شود، اما از آنجایی که هیچ‌یک از آن‌ها هنوز به صورت رسمی از همسران سابق‌شان جدا نشده بودند، ازدواج سر نگرفت و رابطه آن‌ها هم سه ماه بعد خاتمه یافت. رونالدو سپس با ماریا بئاتریز آشنا شد و با او ازدواج کرد که حاصل آن زندگی ۷ ساله، دو فرزند دختر به نام‌های ماریا صوفیای ۱۴ ساله و ماریا آلیس ۱۲ ساله بود. رونالدو یک فرزند پسر دیگر به نام الکساندر هم دارد.
https://jahannews.com/vdcenn8v7jh8wfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenn8v7jh8wfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
با این فرمان که داره پیش میره.
Iran, Islamic Republic of
پله مگه چی بود!؟
برخی فوتبالیست‌ها مشکلات اخلاق دارند
بدنه این ورزش انگلیسی مخصوصا اونجا که به شهرت و ثروت برسه همینه