پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش‌ها به درخشش دوباره ستاره ایرانی در پرتغال +عکس و فیلم

پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 825643
درخشش مهاجم ایرانی پورتو در جام حذفی پرتغال، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.
واکنش‌ها به درخشش دوباره ستاره ایرانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال، چهارشنبه شب پورتو در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آروکا رفت و با درخشش طارمی که در این بازی دو پاس گل داد، به برتری چهار بر صفر رسید. در این بازی «تونی مارتینز» هت‌تریک کرد.

این بازی در حالی برگزار شد که دو تیم حدود دو هفته پیش نیز در لیگ برتر پرتغال به مصاف هم رفته بودند که در آن دیدار «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی پورتو هت‌تریک کرده بود.

پس از دیدار شب گذشته در جام حذفی پرتغال، رسانه‌ها به درخشش دوباره طارمی در فوتبال پرتغال واکنش نشان دادند.

حساب توئیتری باشگاه پورتو با با اشاره به آمار ۲۵ بازی، ۱۷ گل و ۹ پاس گل طارمی در این فصل نوشته رکوردهای ستاره ایرانی همچنان افزایش می‌باید.


حساب کاربری هواداری fcportofas نیز به آمار ۱۰۴ گل و پاس گل طارمی در ۱۲۱ بازی او برای پورتو اشاره کرده و شماره ۹ آبی‌وسفیدها را یکی از بهترین مهاجمان تاریخ پورتو توصیف کرده است.


حساب کاربری Playmaker هم با انتشار آماری نوشته طارمی با این دو پاس گل، خود را به اوتاویو رسانده و آن‌ها از این لحاظ در صدر بازیکنان پورتو در این فصل قرار دارند. طارمی همچنان با ۱۸ گل زده، بهترین گلزن پورتو در فصل ۲۰۲۲/۲۳ است.


حساب کاربری یوفا به زبان پرتغالی هم به آماری جالب در تقابل‌های اخیر پورتو و آروکا اشاره کرده و نوشته در ۱۵ روز گذشته این دو تیم دو بار به مصاف هم رفته‌اند که در دیدار لیگ طارمی هت‌تریک کرد و در دیدار جام حذفی مارتینز.


ویدئویی نیز از هواداران تیم پورتو در ورزشگاه «دراگائو» منتشر شده که آن‌ها به شیوه زیبایی، نام مهدی طارمی را فریاد می‌زنند.
 
پتیم پورتو در بازی بعدی خود، بامداد دوشنبه به مصاف تیم فامالیسائو در لیگ برتر پرتغال خواهد رفت. آبی وسفیدها اکنون در رده سوم جدول قرار دارند. اختلاف پورتو با بنفیکای صدرنشین هفت امتیاز و با براگا تیم دوم جدول، یک امتیاز است.
https://jahannews.com/vdcfjtdcmw6d0va.igiw.html
jahannews.com/vdcfjtdcmw6d0va.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *