پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند

سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 825489
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح‌های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی گفت: در اجرای این طرح ۱۰ نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.
۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ "هدایت بهرامی" با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: در اجرای این طرح 10 نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به کشف بیش از 43هزار  و 540واحد انواع ارز از دلالان دستگیر شده تصریح کرد: ارزش تقریبی ارزهای کشف شده معادل 8 میلیارد ریال ارزیابی می‌شود.

وی متذکر شد: با تلاش همکارانم یک دستگاه کامیون حامل بلوریجات قاچاق در محور جاده قدیم تهران ـ قم متوقف و از آن تعداد 12 هزار و 348 قلم بلوریجات به ارزش حدود 5 میلیارد ریال کشف شد.
 
https://jahannews.com/vdcdjk0jnyt0xo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjk0jnyt0xo6.2a2y.html
برچسب ها: دلال ارز دستگیری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
اين بدبخت هارو دستگير نكنيد! برويد سراغ انهايي كه وام هاي هزار ميلياردي مي گيرند بنام توليد بعد اينهارو تبديل به دلار مي كنند و بعد مي گويند نداريم بديم!؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حرف حسابي زده .