پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شرایط خرید ربع سکه از بورس اعلام شد

سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 825466
شروع معاملات ربع‌سکه بهار آزادی در بورس کالا از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۴ دی خواهد بود؛ خریداران ربع‌سکه بورس حتماً باید به‌ صورت فیزیکی قطعات خریداری‌شده را تحویل بگیرند.
شرایط خرید ربع سکه از بورس اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در پی افزایش بیش از 100 درصدی حباب ربع سکه در بازار، بانک مرکزی تصمیم گرفته است از طریق بورس کالا نسبت به عرضه 500 هزار قطعه ربع سکه اقدام کند؛ عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه 24 دی‌ماه به‌مدت سه روز کاری در قالب فروش سکه در بورس کالای ایران انجام می‌شود.

خریداران می‌توانند پنج روز کاری بعد از خرید سکه در بورس، به خزانه بانک‌های عامل مراجعه کنند و با ارائه اسناد مربوط به بورس، به‌صورت فیزیکی، معادل سکه‌های خریداری‌شده را تحویل بگیرند.

طبق اطلاعیه بانک مرکزی، تمامی اشخاص حقیقی بالای 18 سال دارای کد ملی می‌توانند حداقل یک قطعه و حداکثر پنج قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی را خریداری کنند.

تمامی متقاضیان خرید ربع سکه در مکانیزم حراج ناپیوسته شرکت می‌کنند و قیمت سکه عرضه‌شده بر این اساس، کشف می‌شود.

در اطلاعیه‌ای که بورس کالا برای شرایط معاملات ربع سکه منتشر کرده آمده است که خریداران ربع سکه در بورس حتماً باید آن را به‌صورت فیزیکی تحویل بگیرند و بعداً نمی‌توانند در بازار بورس بفروشند.

شروع معاملات از شنبه 24 دی ماه ساعت 9 خواهد بود؛ حداقل 1 قطعه و حداکثر 5 قطعه می‌توان خرید.

سفارشات ارسال‌شده باید مضربی از 100 باشد (هر 100 سفارش معادل یک ربع سکه) و ربع سکه‌های ‌تحویل داده‌شده به مشتریان بدون وکیوم می‌باشند.



https://jahannews.com/vdciqwavqt1ar52.cbct.html
jahannews.com/vdciqwavqt1ar52.cbct.html
برچسب ها: بورس طلا ربع سکه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *