سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

با تمام ظرفیت از فراجا حمایت می‌کنیم

سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 825441
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.
با تمام ظرفیت از فراجا حمایت می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرلشکر حسین سلامی در پاسخ به این سؤال که رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سازمان انتظامی کشور در دور جدید فرماندهی این نیرو چگونه خواهد بود، اظهار کرد: سپاه و فراجا با هم برادر هستند و ما با تمام وجود و ظرفیت در خدمت فرماندهی جدید انتظامی هستیم.

 وی افزود: ان‌شاءالله در تمامی صحنه‌ها از "سردار احمدرضا رادان" فرمانده جدید انتظامی کشور و سازمان انتظامی حمایت می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه "عملکرد پلیس در وقایع 3.5 ماه گذشته را چگونه ارزیابی می‌کنید"، تصریح کرد: عملکرد پلیس بسیار خوب بوده و قابل قبول است.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: از فداکاری تمامی برادرانمان در انتظامی کل کشور به‌خصوص در این چند ماه اخیر به صورت ویژه، تشکر و قدردانی می‌کنم.
https://jahannews.com/vdcbasbw8rhb5ap.uiur.html
jahannews.com/vdcbasbw8rhb5ap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *