کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدیدترین وعده رئیس فدراسیون فوتبال

19 دی 1401 ساعت 15:48

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تمام تلاش فدارسیون این است که در لیگ برتر سال آینده از VAR (کمک داور ویدیویی) در مسابقات استفاده شود.


به گزارش جهان نیوز، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز دوشنبه در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمانشاه در گفت‌وگوی با ایرنا اظهار کرد: VAR یکی از تکالیف فدراسیون فوتبال است که نبود آن در کشور بسیار بد است زیرا بعضی از کشورهای منطقه که سطح فوتبالشان از ما پایین تر است از این فناوری برخوردارند ولی کشور ما از آن محروم است.

وی افزود: فدراسیون تلاش خود را برای تحقق این مساله سرعت بخشیده است هرچند که استفاده از آن در داخل کشور نیز با نگرانی ها و مشکلاتی همراه خواهد بود که یکی از این مشکلات به لحاظ تجهیزاتی است که شاید در برخی کشورهای دیگر این سختی ها وجود نداشته باشد ولی در داخل کشور ما با آن مواجه هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: هم اکنون پنج شرکت که دارای مجوز فیفا هستند وجود دارد که ما تنها به دلیل شرایطی که داریم قادر به بستن قرارداد با ۲ شرکت از آنها هستیم.

تاج افزود: با این ۲ شرکت وارد مذاکره شده ایم که یکی را انتخاب کرده و در حال بستن قرارداد با آن هستیم.

وی با بیان اینکه ایران جزو معدود کشورهای است که سیستم VAR ندارد تاکید کرد: نبود این فناوری (کمک داور ویدئویی) در شان کشور ما نیست از اینرو دست به کار شده ایم تا هرچه سریعتر آن را اجرایی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در جواب سوال خبرنگار ایرنا در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: تمام تلاش فدراسیون این است که بهترین انتخاب را انجام دهد که بلافاصله پس از به نتیجه رسیدن اطلاع رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 825377

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/825377/جدیدترین-وعده-رئیس-فدراسیون-فوتبال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com