پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

رونمایی از بدل نامزد رونالدو در خاک عربستان +عکس

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 825322
تا کنون بدل بازیگرها و ستاره فوتبال را دیده بودیم اما اینبار در عربستان، یک دختر جوان با شکل و شمایلی شبیه به جورجیا همسر کریستیانو رونالدو، سروصدا به راه انداخه است.
رونمایی از بدل نامزد رونالدو در عربستان +عکس
به گزارش جهان نيوز، خبر ورزشی نوشت: کریستیانو رونالد فوق ستاره دنیای فوتبال با انتقالی جنجالی و پر سر و صدا به النصر عربستان پیوست.

این بازیکن پس از ناکامی در جام جهانی و جدایی از منچستریونایتد، تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در آسیا بگذراند. او به همراه خانواده به عربستان سفر کرد و راهی تیم النصر شد. سعودی‌ها هم برای رونمایی از CR۷ حسابی سنگ تمام گذاشتند و هواداران این تیم تمام بلیت‌های این مراسم را خریداری کردند تا رونالدو را به همراه خانواده‌اش ببینند.

این روزها جورجینا نامزد رونالدو در عربستان بیشتر از خود کریس مورد توجه واقع شده و هرکجا که می‌رود دوربین‌ها به سمت او می‌روند. حالا یک دختر سعودی خودش را به شکل جورجینا در آورده و با انتشار ویدیویی از خودش حسابی جنجال ساز شده است.



https://jahannews.com/vdcj8ieo8uqe8tz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8ieo8uqe8tz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در حالی که مردمان بسیاری در گوشه گوشه دنیا گرفتار انواع بدبختی و گرسنگی و بیچارگی جنگ و اشغال و کشتار هستند ,گزارش نوع غذا و شکل و شمایل سگ و گربه و طرز لباس پوشیدن و ادا و اطوار فلان بازیگر فوتبال و هنرپیشه سینما و نزدیکان آنها مهمترین اخبار رسانه های دنیاست !!!!
Lithuania
درسته احسنت
Romania
احسنت
بی نام
United Arab Emirates
درود برشما