پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

پرسپولیس امتیازات خوبی در نیم فصل اول جمع کرد/ دلال‌ها فقط به فکر آوردن بازیکن درجه چندم خارجی هستند

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 825310
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلالان در فصل نقل و انتقالات به انتقال بازیکن داخلی بسنده نمی‌کنند و فقط به فکر آوردن بازیکن خارجی هستند تا سود بیشتری به دست آورند.
پرسپولیس امتیازات خوبی در نیم فصل جمع کرد
گروه ورزشی جهان نيوز، امیرحسین اصلانیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پر گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پرسپولیس مقابل نساجی بهترین بازی فصلش را انجام داد و از اشتباهات فاحش مدافعان و دروازه‌بان حریف بهترین استفاده را برد. اگر مهدی ترابی هم از بازی اخراج نمی‌شد شاید پرسپولیس می‌توانست چند گل دیگر نیز بزند. از دروازه‌بانی مثل حقیقی که در جام جهانی بازی کرده است و تجربه زیادی دارد، اشتباه کردن در این اندازه بعید بود.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس باید این روند را ادامه دهد، عنوان کرد: پرسپولیس در نیم فصل امتیازات خوبی را کسب کرد و اگر به همین منوال در نیم فصل دوم هم پیش برود می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. تیم‌های استقلال، گل‌گهر و سپاهان که در تعقیب پرسپولیس و مدعی قهرمانی هستند در برخی از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و امتیاز از دست دادند.

*دلال‌ها حتی به کم هم راضی نیستند
کارشناس فوتبال در خصوص جذب یک مهاجم برای تیم فوتبال پرسپولیس برای نیم فصل دوم تصریح کرد: باید پرسپولیس یک فوروارد خوب بگیرد و بهتر است از جوانان آکادمی و تیم‌های پایه بهره ببرند. بازیکنان زیادی در تیم‌های جوانان و امید پرسپولیس حضور دارند که می‌توانند به تیم بزرگسالان اضافه شوند، همانطور که محمد عمری که محصول تیم‌های پایه پرسپولیس است، در این فصل عملکرد بسیار درخشانی داشت.

پیشکسوت فوتبال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر این فصل تاکید کرد: در این شرایط لیگ برتر که بدون تماشاگر برگزار می‌شود فقط تیم‌ها بازی می‌کنند که بازی کرده باشند تا مسابقات این فصل تعطیل نشود. در لیگی که فساد و دلالی آن را فرا گرفته است و فقط بخور بخور می‌کنند، دلال‌ها حتی به کم هم راضی نیستند. کسانی هم که در کار جابجایی بازیکنان هستند در فصل نقل و انتقالات زیاد به انتقال بازیکن داخلی بسنده نمی‌کنند و فقط به فکر آوردن بازیکن خارجی هستند تا سود بیشتری از کنار این بازیکنان خارجی به دست آورند. با بالا رفتن قیمت دلار هم انتقال بازیکن درجه چندم خارجی به لیگ ایران هم سود هنگفتی به جیب می‌زنند.

*برخورد خوبی با پادووانی نشد
اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد: چطور می‌شود که بازیکن خارجی پس از امضای قراردادش نصف مبلغ قراردادش را می‌گیرد، اما بعد از رفتن هم در فیفا شکایت می‌کنند و تیم‌های ایرانی را هم محکوم می‌کنند. اگر بازیکنی مثل پادووانی جانش به خطر افتاده، بهتر است در همان لحظه با او تسویه کنند و قراردادش را بدهند. اگر خارج از کشورمان این حادثه برای یک بازیکنی پیش می‌آمد، دو برابر قراردادش را هم می‌گذاشتند و به بازیکن آسیب دیده می‌دادند. اما برخورد خوبی در ایران با او نشد و حقش را ندادند که ناراحت کننده است.
https://jahannews.com/vdcgqn97zak9xw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqn97zak9xw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *