پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳

گفت و شنود/ کیه در میزنه؟!

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 825277
حیوونکی‌ها، این برنامه‌ریزان آشوب‌ها در سیا و موساد و MI۶ آن همه تلاش می‌کردند که آشوبگران را دچار توهم کنند ولی حالا معلوم‌شده خودشان از پیاده‌نظامشان توهم‌زده‌تر و بی‌شعورترند!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از فراخوان سعودی اینترنشنال و بی‌بی‌سی برای تظاهرات
روز ۱۸ دی چه خبر؟!

گفتم: در فضای مجازی یک پوستر منتشر کرده بودند و نوشته بودند در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی و در کلانشهرها از میدان‌های اصلی به سمت استانداری و در شهرستان‌ها از میدان‌ها و خیابان‌های اصلی به سمت فرمانداری راهپیمایی کنند!

گفت: پس چرا هیچ خبری نبود؟

گفتم: در پوسترشان هم از تصویر جمعیت میلیونی راهپیمایی

۲۲ بهمن در میدان آزادی استفاده کرده بودند!

گفت: حیوونکی‌ها، این برنامه‌ریزان آشوب‌ها در سیا و موساد و MI۶ آن همه تلاش می‌کردند که آشوبگران را دچار توهم کنند ولی حالا معلوم‌شده خودشان از پیاده‌نظامشان توهم‌زده‌تر و بی‌شعورترند!

گفتم: یارو نوکرشو صدا کرد و گفت؛ آخه تو چرا آنقدر بی‌شعوری؟ بعد با قاشق به قابلمه زد و پرسید؛ چه خبره؟ نوکرش گفت؛ ارباب! مثل اینکه یکی پشت دره! ارباب خندید و گفت؛ همین کارها رو می‌کنی که مردم میگن بی‌شعوری! حالا برو درو بازکن ببین کیه در میزنه؟!
https://jahannews.com/vdciywavyt1arr2.cbct.html
jahannews.com/vdciywavyt1arr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به این نکته توجه کرده اید.در هفته گذشته هم برای آقای علی دائی مسئله ای پیش آمد و هم برای آقای مهدی ترابی.هر دو فوتبالیست معروف.فوتبالیست ها و سلبیریتی ها از دائی حمایت کردند ولی از ترابی نه.یعنی دیکتاتوری رسانه ای که میگن همینه.چرا ?
Iran, Islamic Republic of
ترابی فرزند ولایت هست
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی که خیلی جالبه ضد انقلاب از خارج نشینها گرفته تا داخلی ها عجیب متوهمند و در توهم خود چنان به واقعیت رسیده اند که انگار تمام امورات ایران با تقدیرات آنها رقم میخورد. غربیها در طی سالهای طولانی از این قماش یک میکروفون بلندگو ساخته اند. وحشتناکه اگر پی ببرند به آنچه که سرشان آمده برای همیشه آمپلی فایرشان میسوزد.