پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴
قالیباف:

توهین نشریه فرانسوی به رهبری نشانه شکست اغتشاشات است

يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 825140
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است و آنان از روی استیصال به توهین‌های سخیف روی آوردند.
توهین نشریه فرانسوی به رهبری نشانه شکست اغتشاشات است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش در دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مصیبت حادثه سقوط اندوه‌بار هواپیمای مسافربری اوکراینی و جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان که عموماً از جوانان نخبه و آینده ساز کشور بودند، همچنان مثل روز اول بر سینه ما و آحاد ملت شریف ایران سنگینی می‌کند.

وی بیان کرد: بار دیگر درد و اندوه فقدان این عزیزان را به خانواده‌های آنان از صمیم قلب تسلیت می گویم و همدردی عمیق خود را با آنان ابراز می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضائی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه‌های مسئول و مرتبط و حضور خانواده‌های جان‌باختگان و نمایندگان آنها در جریان است، دادخواهی خانواده‌های شهدای این حادثه در چارچوب قانون و به نحو مقتضی اجابت شود.

قالیباف ادامه داد: همچنین لازم است تاکید کنم اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست پروژه اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
 
وی متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، بین المللی، رسانه‌ای و امنیتی خود را به کار گرفتند و عمود خیمه این کشور یعنی رهبری حکیم و محبوب انقلاب را مورد هدف حملات ناجوانمردانه خود قرار دادند، اما مردم نجیب و شریف ایران علی رغم کمبودها و گله‌ها از شرایط اقتصادی، به تعبیر شهید سلیمانی از حرم جمهوری اسلامی حراست کردند و نقشه دشمنان کشورشان را نقش بر آب کردند و حال که از این پروژه خود شکست خوردند، از روی استیصال به توهین‌های سخیف روی آوردند اما روشن است که این قبیل اقدامات عزم مردم ایران را برای حرکت به سمت استقلال و پیشرفت کشور جزم تر خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضروری است وزارت خارجه ایران به اقدامات متقابل خود نسبت به دولت فرانسه با اقتدار ادامه دهد تا همه بفهمند اجازه ندارند به نمادها و باورهای ملی مردم ایران توهین کنند.
https://jahannews.com/vdchkmn6v23nizd.tft2.html
jahannews.com/vdchkmn6v23nizd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
این مجله در فرانسه ازاد است هر کاریکاتوری بر علیه حتی بالاترین مقام فرانسه منتشر کند!؟
Iran, Islamic Republic of
اون فرانسه اگر راست میگه اوضاع نکبت بار خودش رو جمع کنه. از اهانت به ولی خدا بالاترین و محبوب ترین انسان در جامعه جهانی به جایی نمی رسد
Iran, Islamic Republic of
مگر فرانسه از آمریکا مهمتر است که قطع رابطه نمی کنیم . فرانسه سر سوزنی برای ما نفع ندارد که هیچ دشمنی آشکار هم دارد . .
Iran, Islamic Republic of
به حمایت از رهبر عزیزمان رابطه را قطع کنید . ساختمان نشریه هتاک را منهدم کنید ..