پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

معدوم‌سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه تکذیب شد/ فیلم صداوسیما مربوط به سال ۹۹ است

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 825087
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه و مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ادعای رییس کمیسیون کشاورزی مجلس مبنی بر معدوم سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه در پاییز را تکذیب کردند و گفتند: هیچ جوجه یکروزه‌ای از سال گذشته تاکنون معدوم نشده و چنین گزارشی نداشتیم.
تکذیب معدوم‌سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، صدا و سیما با پخش گزارشی در یکی از برنامه‌های خود ادعایی را مبنی بر معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یک روز مطرح کرد.

در این گزارش «محمدجواد عسکری» رییس کمیسیون کشاورزی مجلس مدعی شده که ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال ۱۴۰۱ معدوم شده است. خبرگزاری صدا و سیما حین سخنان این نماینده مجلس، اقدام به نمایش تصاویر و کلیپ‌های آرشیوی و مربوط به سال‌های گذشته می‌کند.

در این گزارش آمده است معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه به دلیل افت قیمت مرغ در بازار بوده است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در این برنامه تلویزیونی گفته که وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشد که چرا این میزان جوجه یکروزه معدوم شده، زیرا باید روند تولید به‌گونه‌ای باشد که بازار و آینده تولید با مشکل روبرو نشود.
در یک سال گذشته هیچ جوجه یکروزه‌ای معدوم نشده است
«محمدرضا صدیق پور» دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه در گفت‌وگو با ایرنا، معدوم سازی ۱۵ میلیون جوجه یکروزه در فصل پاییز را تکذیب کرد و گفت: هیچ جوجه یکروزه‌ای از سال گذشته تاکنون معدوم نشده است و این موضوع به مدیریت انجمن صنفی برمی‌گردد.

وی افزود: تصاویری که از سوی صدا و سیما منتشر شده مربوط به معدوم سازی جوجه‌های یکروزه در سال ۱۳۹۹ است.

گزارشی در مورد معدوم سازی جوجه یکروزه نداشتیم
«حبیب اسدالله نژاد» مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با رد ادعای رییس کمیسیون کشاورزی گفت: گزارشی در خصوص معدوم سازی ۱۵ میلیون قطعه جوجه یکروزه در آذرماه امسال هنوز به دست این اتحادیه نرسیده و چنین گزارشی نداشتیم.
https://jahannews.com/vdch6mn6q23nivd.tft2.html
jahannews.com/vdch6mn6q23nivd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *