کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده کل سپاه پاسداران:

تا لحظه شهادت برای مردم تلاش می‌کنیم

17 دی 1401 ساعت 14:54

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبردهای دشمنان در عرصه رسانه گفت: کار اصلی دشمنان ما واژگون‌سازی حقیقت و واقعیت‌ها است و تلاش می‌کنند علاوه بر منحرف کردن و زشت جلوه دادن حقایق زیبای جامعه ما، وضعیت ناامید کننده‌ای را از جامعه ارائه دهند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (شنبه ۱۷ دی‌) در حاشیه مراسم افتتاحیه ۳ هزار و ۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم‌پایه سازمان بسیج سازندگی که به صورت سراسری در کشور برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: کار اصلی دشمنان ما واژگون سازی حقیقت و واقعیت‌ها است. لذا، آن‌ها در این راستا تلاش می‌کنند علاوه بر منحرف کردن و زشت جلوه دادن حقایق زیبایی که در جامعه ما وجود دارد، وضعیت ناامید کننده‌ای را از جامعه ارائه دهند تا بتوانند تهدیدات سیاسی خود را اجرا کنند و این همان موضوعی است که امروز در برخی گزارشات رسانه‌ای ملاحظه می‌کنید.

وی ادامه داد: بسیج در عین حال که فداکارانه امنیت جامعه را برقرار می‌کند با گذاشتن از جان و مال خود به کمک مردم نیز می‌شتابد که این حضور در صحنه را بارها در حوادث غیر مترقبه همچون سیل خوزستان و زلزله کرمانشاه ملاحظه کردید و این هم برای آن است تا خدشه‌ای به مردم وارد نشود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برخی اقشار جامعه با محرومیت مواجه هستند که بخشی از آن مربوط به سیاست نفرت انگیز و شرم آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها بوجود آوردند، تصریح کرد: این سیاست به نحوی است که آن‌ها حتی از دادن دارو برای بیماران صعب العلاج نیز خودداری کردند. امروز شاهد هستید بسیج ده‌ها هزار پروژه محرومیت زدایی را در سطوح و در نقاط مختلف انجام می‌دهد که تک تک آن‌ها قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: رسالت اصلی شبکه رسانه‌ای کشورمان بیان و انعکاس واقعیت‌ها آن هم به شکلی مطلوبی است تا مردم عزیزمان نسبت به آن‌ها آشنا شوند؛ ما با مردم صادق هستیم و تلاش می‌کنیم در عمل بهتر از آن را که وعده می‌دهیم، انجام دهیم.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه تمام تلاش ما در جهت حفظ و برقراری امنیت و عزت دادن به مردم است، تاکید کرد: ما غیر از این نیت دیگری نداریم. بر این اساس تا آخرین لحظه برای مردم تلاش می‌کنیم تا زیباترین لحظه‌ای که همانا شهادت در راه اعتلای عزت مردم در پرتو اسلام باشد برای ما رقم بخورد.
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه اقدامات سپاه خاطرنشان کرد: اگر چه دشمن در فضای مجازی علیه ما اقدام می‌کند. اما، فضای حقیقی در دست ما قرار دارد اما با این‌حال باید تلاش کنیم تا فضای حقیقی در ذهن و باور مردم متبلور شود چرا که در این صورت می‌توانیم در مقابله نرم افزاری با دشمنان در فضای مجازی اقدامات موفقیت آمیزی را انجام دهیم‌.

وی با اشاره به اینکه یکی از شبکه‌های بیگانه ده‌ها هزار دروغ را در رابطه با اغتشاشات اخیر منتشر کرده، افزود: باید تلاش کنیم تا واقعیت‌ها را آن گونه که هست یرای مردم منعکس کنیم بلکه مردم دل و ذهن شأن به شبکه رسانه‌ای دشمنان معطوف نشود و دروغ‌های آنها را باور نکنند.

فرمانده کل سپاه در پایان اقدامات صورت گرفته برای انجام پروژه‌های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که امروز افتتاح شد شامل ۳ هزار و 50 پروژه است؛ در این راستا تأمین آب شرب ۷ هزار و ۲۰۰ روستا را متعهد شدیم که از این تعداد بخشی مورد بهره‌داری گرفته است.


کد مطلب: 825081

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/825081/لحظه-شهادت-مردم-تلاش-می-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com