پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بهترین و ارزان ترین خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه (نوین لوله)

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 825023
انجام خدمات لوله بازکنی تهران به صورت کاملا تضمینی لوله بازکنی تهران ارزان تر از همه جا ارائه ی خدمات با کیفیت، تخلیه چاه تهران توسط تانکر های بزرگ.
بهترین و ارزان ترین خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه (نوین لوله)
احتمالا شما نیز، با پر شدن چاه فاضلاب یا گرفتگی لوله، مواجه شده اید. رفع گرفتگی فاضلاب به صورت تضمینی، می تواند شما را تا مدت چند سال، از شر گرفتگی راه آب سینک و توالت رها کند. اما ابتدا باید در انتخاب فرد لوله بازکن، توجه کنید و کمی تحقیق می تواند شما را در انتخاب شرکت های لوله بازکنی کمک کند.
 

 
خدمات لوله بازکنی از آنجایی شروع شد که با پیشرفت ساخت و ساز آپارتمان ها و افزایش ساختمان های بزرگ در سطح شهر، مشکلاتی اعم از گرفتگی لوله ها و پر شدن چاه فاضلاب به وجود آمد.

قبل از پیدایش شغل لوله بازکنی و تخلیه چاه، ساختمان ها به صورت ویلایی بودند و لوله کشی آن ها به صورت چدنی بود. در سر سیفون و زانوها، مهره ی پیچی، تعبیه می کردند تا در صورت انسداد مسیر، آن را باز کنند و داخل لوله را تمیز کنند.

سپس با گذشت زمان، پوسیدگی و زنگ زدن لوله های آهنی، باعث شد تا پیچ و مهره ی لوله ها نیز سفت شود طوری که دیگر نمی توانستند آن را باز کنند و داخل فاضلاب را تمیز نمایند. پس افرادی خواستند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

بعد از آن فنر هایی به وجود آمد که با دست می توانستند آن را به داخل لوله هدایت کنند و مشکل را حل کنند اما این فنر ها از قسمت پیچ و خم لوله رد نمیشد و به طوری در اکثر گرفتگی ها کاربرد نداشت.

امروزه با پیدایش شرکت های لوله بازکنی و دستگاه های به روز و پیشرفته، به طور معمول هر گونه گرفتگی در لوله ها و انسداد راه آب فاضلاب در ساختمان حل می شود. اما باید فرد متخصصف تجربه ی کافی و دستگاه مخصوص لوله بازکنی را داشته باشد.

لوله بازکنی غرب تهران

شرکت لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهران در تمام مناطق تهران، دارای سرویس کار و افراد با تجربه، در زمینه های لوله بازکنی، لوله کشی ساختمان، تاسیسات و تخلیه چاه دارد. خدمات لوله بازکنی به صورت کاملا تمیز و بهداشتی، با فنر های جداگانه برای حمام و توالت، و دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

شرکت نوین لوله یکی از معتبر ترین شرکت های خدماتی و زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند. انجام کار با ارائه ی فاکتور و قیمت مناسب، باعث می شود تا در صورت نارضایتی، وجه دریافتی به شما بازگردانده می شود.

لوله بازکنی فوری در تهران بعد از تماس شما، آدرس دریافتی به نزدیک ترین سرویس کار در منطقه ی شما ارسال می شود. و بعد از 10 الی 20 دقیقه به محل خواهد رسید. رعایت نکات بهداشتی اعم از: ضد عفونی فنر و دستگاه، استفاده از دستکش و ماسک، تمیز کردن محل کار بعد از اتمام خدمات الزامی است.

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

یکی از شعبه های شرکت نوین لوله، در منطقه ی لوله بازکنی غرب تهران است. اگر در منزل یا ساختمان، با مشکلات گرفتگی فاضلاب روبرو شدید، و به دنبال فرد متخصص و مورد اعتماد هستید، با ما تماس بگیرید.

فنر زنی لوله ها با دستگاه های موشکی 750، باز کردن راه فاضلاب آشپزخانه، حمام، توالت، پشت بام و پارکینگ، توسط افراد با تجربه و منصف به صورت شبانه روزی، فوری، تضمین با فاکتور و تمیز و بهداشتی.

از بین بردن بوی بد فاضلاب با مواد شیمیایی و دستگاه های رسوب زدا، کاملا تضمینی. در محل هایی که هنگام ظهر بوی بدی به مشام می رسد، یا در شرکت های بزرگ و هتل ها به دلیل موارد زیادی انتشار این بو می تواند آزار دهنده باشد.

در آوردن وسیله از چاه توالت و حمام، برخی از اعضای خانواده، به طور ناگهانی تلفن همراه، گردنبند و دستبند، یا وسیله های دیگر را، به داخل چاه توالت می اندازند. در آوردن این وسیله ها از چاه فاضلاب، تجربه و ابزار بخصوصی نیاز دارد که توسط این شرکت انجام می شود.

مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و تمام ایام هفته با لوله بازکن‌های تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند. خدمات لوله بازکنی غرب تهران در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم ترین کثیف کاری ارائه می شود. خدمات لوله بازکنی تهران، با تضمین ۱۰۰% و بدون خرابی انجام خواهند شد.

تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه تهران با افراد متخصص و تانکرهای 12000 لیتری

یکی دیگر از مشکلات افزایش آپارتمان نشینی و گسترش ساختمان ها، پر شدن چاه بود. ابتدا یک چاه 10 متری، برای یک خانه ویلایی که معمولا بین 5 تا 10 نفر عضو داشت، حفر می شد. که پر شدن آن تقریبا غیر ممکن بود یا 30 سال طول می کشید.

امروزه برای یک ساختمان 4 طبقه همان چاه را اختصاص می دهند که طی چهار سال پر می شود. برای حل این مشکل، شرکت تخلیه چاه تهران، توسط تانکر ها و انواع پمپ های مکنده و سه فاز، آماده ی خدمات رسانی به عزیزان در کل تهران می باشد.

پر شدن چاه علائمی از خود نشان می دهد که بهتر است با مشاهده ی این علائم با شرکت تخلیه چاه تهران تماس بگیرید:
  • بالا و پایین رفتن آب، در کف شور پارکینگ و حیاط ، در زمان مصرف زیاد آب یا هنگام بارندگی.

    نشست یا پایین رفتن قسمتی از پارکینگ از حالت استاندارد خود. در این مورد قسمتی از پارکینگ با پایین رفتن کاشی یا موزاییک ها نشان می دهند که زیر آن ها نم برداشته و چاه پر است.

    فنر زنی چاه در مدت زمان دو هفته یک بار یا کمتر، اگر یک چاه را توسط افراد لوله بازکنی باز می کنید و بعد از مدت زمان کم، دوباره مسدود می شود، احتمالا آشغال های داخل چاه، مانع از عبور آب می شوند.

    انتشار بوی بد در ساختمان، یکی دیگر از علائم پر شدن چاه است.

    هنگامی که چاه پر شود، گازهای موجود در داخل چاه، دیگر راهی برای نفوذ در خاک ندارند و توسط لوله های فاضلاب، به داخل ساختمان راه پیدا می کنند.

روش های آسان برای باز کردن لوله ها

چاه بازکنی دستی : در این روش شما با هزینه ی ناچیز چاه بازکن خریداری می کنید. البته از نوع مرغوب و انعطاف پذیر آن بهتر نتیجه می دهد. به این صورت که چاه بازکن را به ورودی چاه فاضلاب میچسبانید. تا درز و هوایی رد و بدل نشود. سپس با چند مرتبه کشش و فشار به دهانه فاضلاب به مدت 15 دقیقه، متوجه می شوید مسیر جریان آب باز شده و با سرعت بهتری تخلیه می شود.

گیره فاضلاب : اگرچه کمی از چاه بازکن دستی هزینه ای بالاتر دارد ولی ابزاری پرکاربرد در گرفتگی های فاضلاب است. این وسیله دارای گیره و قلاب است. شما می توانید با کمک گیره این ابزار، عامل گرفتگی را با سمت قلاب آن گیر انداخته و مسیر جریان آب را باز کنید.

محلول غیر شیمیایی : ترکیب سرکه و جوش شیرین، یک ماده فوق العاده برای تجزیه ی چربی ها و روغن ها درون لوله است. که گرفتتگی سینک و حمام را برطرف خواهد کرد.

تمام این روش ها در سایت لوله بازکنی تهران آموزش داده ایم . می توانید با مراجعه به سایت لوله بازکنی نوین از روش های رایگان برای رفع گرفتگی های فاضلاب بهره مند شوید.
https://jahannews.com/vdchimn6x23nivd.tft2.html
jahannews.com/vdchimn6x23nivd.tft2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *