شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خوش‌خبری برای دانش‌آموزان!

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 824996
طبق این بررسی در دانشگاه واشنگتن آمریکا تعویق شروع کلاس‌های صبح به افزایش طول خواب دانش‌آموزان، کاهش غیبت در کلاس و در نتیجه کسب نمرات بهتر کمک می‌کند.
خوش‌خبری برای دانش‌آموزان!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، بررسی‌‌ها نشان می‌دهد که به تعویق انداختن شروع مدرسه به ساعت 10 صبح، میزان ابتلا به بیماری در دانش آموزان را به نصف کاهش می‌دهد و عملکرد تحصیلی را بهبود می‌بخشد.

طبق این بررسی در دانشگاه واشنگتن آمریکا تعویق شروع کلاس‌های صبح به افزایش طول خواب دانش‌آموزان، کاهش غیبت در کلاس و در نتیجه کسب نمرات بهتر کمک می‌کند. کاربری در واکنش به این خبر پربازدید در فضای مجازی نوشت: «حالا؟ حالا باید اینو بفهمید ؟! تکلیف همه اون روزایی که 6 صبح با چشم ‌‌نیمه‌باز می‌رفتم مدرسه چی می‌شه پس؟!»  کاربر دیگری هم نوشت: «چه فایده؟! مامانم که واسش فرقی نمی‌کنه و من باید باز بیدار شم!»

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcf1jdcvw6d01a.igiw.html
jahannews.com/vdcf1jdcvw6d01a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *