کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همه تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت کرده‌ایم

16 دی 1401 ساعت 21:44

شهردار تهران با بیان اینکه همه تهدیدهای دشمن را تبدیل به فرصت کرده‌ایم گفت: تسلیم در برابر دشمن باعث حقارت و مقاومت باعث توانمندی و عزت می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران شامگاه امشب در مراسم سومین سالگرد شهادت مصطفی محمد میرزایی شهید جبهه مقاومت و گرامیداشت مادران و همسران شهدای مدافع حرم که در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دشمن‌های زیادی دارد که همواره با توطئه های خود سعی کرده‌اند آرامش را از مردم ما بگیرند و علت این دشمنی ها این است که انقلاب اسلامی پرچمدار جبهه حق است.

وی با بیان اینکه براساس مولفه‌های انقلاب اسلامی نه ستم می‌کنیم و نه زیر بار ستم می‌رویم، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ آزادی، عدالت و معنویت را به جامعه بشری و جهان مصادره کردیم و در جای جای جهان استقلال طلبی، آزادی خواهی و معنویت جویی شکل گرفت.

شهردار تهران با اشاره به جنگ‌های سخت، نرم، اقتصادی و تحریم‌ها که بر علیه انقلاب اسلامی راه انداختند، افزود: در این جنگ‌ها آسیب‌هایی متوجه ما شد اما به لطف الهی با هوشیاری ملت، توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد. 

زاکانی با اشاره به ناآرامی‌ها در کشورهای منطقه بیان کرد: کشورهای منطقه به برکت جبهه مقاومت و لشکرهای فاطمیون، حزب الله، حشدالشعبی و غیره توانستند در مقابل ظلم بایستند و شرایط را به نفع خود تغییر دهند. 

وی با اشاره به بیداری، آگاهی و موفقیت جبهه حق ادامه داد: انقلاب اسلامی پایه های سست نظام سلطه را لرزانده است و امروز فرو ریختن آن به عینه دیده می‌شود، در هر نقطه ای بررسی کنیم در حال نابودی هستند.
 شهردار تهران در ادامه اظهار کرد: هر تهدیدی را که توسط دشمن علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته است، تبدیل به فرصت کردیم لذا امروز انقلاب اسلامی در منطقه داری پشتوانه هایی است که به عنوان مولفه های قدرت در منطقه حساب می‌شود.

زاکانی با بیان اینکه تسلیم شدن و مقاومت دو راه در مقابل تهدیدات دشمن است، تصریح کرد: اگر در مقابل دشمن تسلیم شویم و یک قدم عقب برویم صد قدم جلو می آیند و در کنار هزاران جنایت و خیانت، حقارت را هم به ما تحمیل می‌کنند.

وی اضافه کرد: در صورتی که در مقابل دشمن مقاومت کنیم، هم هزینه‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند، هم به رشد و توانمندی می‌رسیم و هم عزت و بزرگی نصیب ملت ها می‌شود و این درس انقلاب اسلامی است.

تنها شهید مقاومت یمن، مربوط به شهرری است
شهردار تهران با تاکید بر تبعیت از ولایت و مقاومت، یادآور شد: شهیدمصطفی محمد میرزایی تنها شهید مستشار ایرانی در یمن است و این افتخاری برای ملک ری است که تنها شهید مقاومت یمن، مربوط به شهرری است. 

زاکانی با بیان اینکه دشمنان در حال استیصال و نابودی هستند و از عقلانیت بهره نبرده‌اند، افزود: امروز به برکت جبهه مقاومت حرکت می‌کنیم و افق های روشن برای جامعه بشری گشوده شده است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد: در اتفاقات اخیر نظر دشمن این بود که از همه ظرفیت‌هایش استفاده کند تا انقلاب اسلامی را در داخل کشورش زمین‌گیر کنند و بعد از جنگ های اقتصادی، امنیتی و موارد متعدد تلاش داشتند این بار رویگردانی جدید ایجاد کنند و به شدت معتقد بودند که به نتیجه می‌رسند.

شهردار تهران ادامه داد: با دشمنی مواجه هستیم که مورد اعتماد نیست و فقط منافع خود را دنبال می کند و راه مواجهه با چنین دشمنی فقط کسب استقلال است. ما در کشور استقلال سیاسی داریم اما استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم و باید در این زمینه ها تلاش کنیم.

زاکانی در پایان با بیان اینکه امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گرد آمدیم تا تعهد و پیوستگی خود را با مقاومت منطقه و مخصوصا مردم یمن اعلام کنیم، خاطرنشان کرد: تکفیری ها اعلام کرده بودند سوریه و عراق را خواهیم گرفت و جسارت و اهانت هایی کرده و گفته بودند در ادامه به ایران حرکت خواهیم کرد اما به درک واصل شدند.


کد مطلب: 824979

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/824979/همه-تهدیدهای-دشمن-تبدیل-فرصت-کرده-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com