پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 824828
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه خبر داد.
دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در چهار راه ارشاد به سمت پارک معلم کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور مأموران کلانتری ۲۲ بهمن در محل شخصی به آنها مراجعه و عنوان کرد ۲ نفر سوار بر ۲ دستگاه خودرو سمند و پژوپارس به جهت ترساندن وی اقدام به تیراندازی هوایی کرده و سپس متواری شده اند.

دلیری خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ عامل تیراندازی و یک همدست آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به عاملان تیراندازی از معرفی نفرات دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۵۰۰ محکوم جرایم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند و بیش از ۱۰ ماه است که تمام مرخصی‌های آنها لغو شده است.
https://jahannews.com/vdcj8xeoouqe8oz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8xeoouqe8oz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *