پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

زبان درازی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 824827
رسانه‌های عبری تصاویری از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند که در حال زبان درازی به یک نماینده دیگر است.
زبان درازی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رسانه های عبری تصاویری از «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند که در حال زبان درازی به یک نماینده دیگر است.

این تصاویر در ساعات اخیر سوژه محافل صهیونیستی شده و کاربران عرب شده و آنها از کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو که بن گویر در آن حضور دارد با عنوان «کابینه دیوانگان» یاد کرده‌اند.

این در حالی است که روز گذشته «نئما لازیمی» از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، ایتمار بن گویر را دیوانه ای خطاب کرده بود که باید متوقف شود.

ایتمار بن گویر روز گذشته در اقدامی تحریک آمیز تحت تدابیر شدید امنیتی وارد مسجدالاقصی شد و پس از چند دقیقه از آن خارج شد. وی در هنگام تعرض به مسجدالاقصی با جلیقه ضدگلوله حاضر شده بود، امری که باعث شد محافل صهیونیستی اعلام کنند وی همانند «دزد شب» وارد مسجدالاقصی شده است.
 
https://jahannews.com/vdcir5avyt1arv2.cbct.html
jahannews.com/vdcir5avyt1arv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عمق فلاکت رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسرائیل همین بس که به چنین جونوری مسؤلیت دادن،.....