پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سردار فلاح زاده:

اگر شهید سلیمانی نبود داعش تا بنگلادش و مراکش پیشروی می‌کرد

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 824674
جانشین سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی رهبر و امام خود را شناخت و به وظیفه خود عمل کرد و به دنبال احقاق خواسته رهبری بود.
اگر حاج قاسم نبود داعش تا بنگلادش می‌رفت
به گزارش جهان نيوز، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین سپاه قدس در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی، اظهار داشت: رهبری فرمودند حاج قاسم صاحب مکتب بود.

وی ادامه داد: امام(ره) و رهبر انقلاب خدمتی را به انقلاب کردند که الان فرصت باز کردن این مهم نیست. زکزاکی با امام (ره) ملاقاتی را داشت که پس از این ملاقات، ۳۰ میلیون از مردم نیجریه را شیعه می‌کند. جانشین سپاه قدس گفت: حاج قاسم مخلص بود و برای خدا کار می‌کرد.

وی افزود: اگر مجاهدین اسلام و حضرت امام (ره) نبود صدام تا سیستان و بلوچستان پیشروی می‌کرد.

سردار فلاح زاده عنوان کرد: اگر مدافعان حرم و شهید سلیمانی و مقام معظم رهبری نبود داعش تا بنگلادش و مراکش پیشروی می‌کرد.

سردار فلاح زاده گفت: پس از شهادت امام حسن (ع) و امام حسین (ع)، ظالمان و مستکبران اجازه ندادند اسلام و شیعی سر بر آورد و با هر اقدامی برخورد و سرکوب کردند، اما امام خمینی (ره) آمد و اسلام ناب محمدی را از زیر خروارها فراموشی بیرون کشید و در برابر اسلام آمریکایی و وهابیت قرار داد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های ادامه یافت و پس از فتنه تجزیه‌طلبی، جنگ را تحمیل کردند، عنوان کرد: مجاهدان راه خدا که یکی از آن‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود در برابر دشمنان ایستاد و از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرد.

وی ادامه داد: پس از پایان جنگ، در شرق کشور دو کار مهم یعنی ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و مبارزه با اشرار انجام داد.

وی بیان کرد: دشمنان فهمیدند که سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب چه اقدام مهمی در سوریه و عراق انجام دادند و نقشه‌های آن‌ها را بر هم زدند. در سوریه با اجرای بیش از صد عملیات، هفتاد درصد خاک سوریه که از دست رفته بود، بازگردانده شد.

سردار فلاح‌زاده ادامه داد: عملیات‌های محرم و والفجر یک از جمله عملیات‌های چند مرحله‌ای بودند که چند ماه هم به طول انجامیدند. در عراق نیز بیش از ۳۲ عملیات بزرگ برای شکست داعش انجام شد که در بیشتر عملیات‌ها نیز سردار سلیمانی حضور داشت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دشمنان در برابر سخن سید حسن نصرالله در مورد مرزهای دریایی کوتاه آمده و عقب نشینی کردند، گفت: اکنون گروه‌های مقاومت قدرتمندی در کشورهای منطقه شکل گرفته و چند هزار عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام شده است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به عملیات‌های پایانی جبهه مقاومت که منجر به پایان سلطه و حکومت داعش شد، گفت: پایان حکومت داعش، آرزوها و نقشه‌های دشمنان را بهم زد. اخلاص سردار سلیمانی و مجاهدان موجب رقم خوردن پیروزی‌های بزرگ شد. سردار سلیمانی وعده داد که حکومت داعش پایان می‌یابد و چون برای خدا کار می‌کرد، وعده‌اش محقق شد.

وی بیان داشت: در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و… نیز با اتکا به مردم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک استراتژیست و دیپلمات بود و در طراحی عملیات‌ها چه در دوران دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت بی‌نظیر بود.

سردار فلاح‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: دفاع از مردم‌های منطقه به معنای مردم‌داری است. او در سیل، زلزله و… نیز در داخل کشور همیشه در کنار مردم بود.
https://jahannews.com/vdciy5av5t1arq2.cbct.html
jahannews.com/vdciy5av5t1arq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *