سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
پس از تعرض به مسجدالاقصی؛

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش مقاومت به حالت آماده ‎باش درآمد

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 824670
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.
ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده ‎باش درآمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، منابع عبری صبح امروز سه شنبه گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از واکنش مقاومت فلسطین به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، به حالت آماده باش درآمده است.

پایگاه خبری عبری واللا در این باره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت به تعرض ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی، به حالت آماده‌باش درآمده است.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد. که این اقدام با واکنش شدید فلسطینیان از جمله گروه های مقاومت فلسطین مواجه شده است.

پیش از این مقامات سازمان ملل و مصر با ارسال پیامی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی هشدار داده بودند که در صورت تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، نمی توانند مانع از پیامدهای خطرناک آن شوند.
https://jahannews.com/vdcefe8v7jh8wpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcefe8v7jh8wpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *